اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر دفاع انگلیس:

احتمال عقب‌نشینی نظامیان انگلیسی از افغانستان قبل از سال 2014 وجود دارد

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع انگلیس از احتمال خروج زودتر از موعد نظامیان این کشور از افغانستان خبر داد.

احتمال عقب‌نشینی نظامیان انگلیسی از افغانستان قبل از سال 2014 وجود دارد

به گزارش فارس، «فیلیپ هاموند» وزیر دفاع انگلیس در مصاحبه ای که روز گذشته (پنج شنبه) با روزنامه انگلیسی «گاردین» در کمپ «باستیون» در ولایت «هلمند» افغانستان داشت، اعلام کرد که در حال بررسی خروج برخی از نظامیان این کشور از افغانستان پیش از زمان مورد انتظار (پایان سال 2014) میلادی است.

وزیر دفاع انگلیس در این باره اعلام کرد: من فکر می کنم که برداشتی که صراحتا از ارتش می کنم این است که احتمال دارد عقب نشینی نظامیان بیشتری در سال 2013 میلادی عملی شود.

هاموند ضمن اشاره به اینکه 6 ماه قبل ارتش انگلیس به صورت محرمانه تلاش کرد تا نیروهایش را تا آن جاییکه امکان دارند و تا هر مدت زمانی که عملی است در بالاترین سطح نگه دارد، گفت: من فکر می کنم که تا حد کمی یک تجدید نظر درباره تعداد نظامیانی که حقیقتا به حضور آنها احتیاج داریم اجرایی شود؛ احتمال دارد که تا حد کمی آزادی عمل برای داشتن انعطاف بیشتر در روش عقب نشینی از افغانستان وجود داشته باشد.

این خبر در شرایطی گزارش می شود که دولت انگلیس اعلام کرده است که می خواهد تا سال 2014 میلادی، تمام 9 هزار و پانصد نظامی خود را از افغانستان خارج کند

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول