اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

به دلیل ساخت فیلم موهن به پیامبر اکرم(ص)

هنیه عذرخواهی واشنگتن از امت اسلام را خواستار شد

خبرگزاری فارس: نخست وزیر دولت منتخب فلسطین ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) در آمریکا را محکوم و تاکید کرد که هدف از ساخت این فیلم، اهانت به مقام شامخ ایشان و دین مبین اسلام است.

هنیه عذرخواهی واشنگتن از امت اسلام را خواستار شد

به گزارش فارس، "اسماعیل هنیه" در دیدار با هیئتی از کمیته امداد رسانی بشردوست اتحادیه پزشکان مصری که به نوار غزه سفر کرده است از دولت آمریکا خواست تا از امت اسلام به خاطر این اقدام ناروا معذرت خواهی کند و بداند که این گستاخی امکان دارد انقلاب عظیمی را در جهان عرب و اسلام در حمایت از حضرت محمد (ص) به راه اندازد.

وی ضمن عرض خیر مقدم به این هیئت از تمامی افرادی که به منظور همبستگی با فلسطین و حمایت از ساکنان آن وارد این سرزمین می شوند، تقدیر و تشکر کرد.

هنیه تصریح کرد: ورود این هیئت به نوار غزه نشان می دهد که مسئله فلسطین مسئله جوهری امت اسلام است و ملت فلسطین در مصاف با دشمن صهیونیستی تنها نیست.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هنیه یاد آور شد: ملت فلسطین به اصول آرمان ملی و حقوق حقه خود پایبند است و هرگز از آن چشم پوشی نخواهد کرد.

نخست وزیر مردمی فلسطین اظهار داشت: این هیئت در یک لحظه استثنایی وارد نوار غزه شده است، زیرا ساکنان این منطقه با کمبود شدید دارو و امکانات پزشکی دست و پنجه نرم می کنند.

هنیه ادامه داد: بخش بهداشت و درمان نوار غزه به خاطر تداوم محاصره و تجاوزات بی وقفه ارتش رژیم صهیونیستی با چالش های عظیمی مواجه است.

از سوی دیگر، رئیس هیئت مصری ضمن ابراز خرسندی از سفرش به باریکه غزه، تاکید کرد: مسئله فلسطین در دل ملت مصر جای دارد و سفر هیئت های مصری به این منطقه جنگ زده ادامه خواهد داشت.

"خالد عبدالعزیز" تاکید کرد: با تعدادی از سازمان های بشردوست و امداد رسانی جهت لغو محاصره نوار غزه در تماس خواهد بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول