اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه موقت تهران:

برخی جناح‏ها با استفاده ابزاری از جوانان به آنها آسیب می‏رسانند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی جناح‏ها با استفاده ابزاری از جوانان به آنها آسیب می‌رسانند، گفت: جوانان باید از جناح‏هایی که فقط از آنها استفاده ابزاری می‏کنند، پرهیز کنند.

برخی جناح‏ها با استفاده ابزاری از جوانان به آنها آسیب می‏رسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه پنج‏شنبه در آیین یادواره «38 شهید روستای جورد» از بخش رودهن شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر، فرماندار شهرستان دماوند، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از اهالی شرق استان تهران در حسینیه این روستا برگزار شد، اظهار داشت: برخی جناح‏ها با استفاده ابزاری از جوانان آنها را به آسیب می‏اندازند و خود در گوشه‏ای لذت سیاسی می‏برند.

وی ادامه داد: جریان فاسد معمولاً جریان‏های این گونه هستند؛ از این رو عزت و عظمت ما در راه ولایت است و راه ولایت راه روشن است.

خاتمی اضافه کرد: در اکثر وصایای شهدا سفارش به ولایت فقیه شده است و این سفارشات شهدا همان عبارت‏‌الاخرای فرمایش حضرت امام راحل (ره) است که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند».

عضو مجلس خبرگان با اشاره به فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: بیعت با شهدا بیعت با ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: فتنه سال 88 ضدیت با ولایت بود و ولایت فقیه هدف دشمنان بود؛ اما آفرین بر بصیرت مردم ما که این را فهمیدند و روز 9 دی به صحنه آمدند.

خاتمی اضافه کرد: راهپیمایی 9 دی تهران بیش از راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودجوش صورت گرفت و مردم یکپارچه فریاد حمایت از ولایت فقیه زدند.

عضو مجلس خبرگان افزود: مردم در آن روز هم ابراز عشق به ولایت فقیه می‏کردند و هم از دشمنان ولایت تبری می‌‏جستند.

وی ادامه داد: به شما بازماندگان شهدا توصیه می‏کنم که فقط رهنمودهای ولایت فقیه را نگاه کنید.

خاتمی اضافه کرد: از حزب، جبهه، باند، این و آن دستور نگیرید؛ از کسی دستور بگیرید که اگر شب اول قبر از شما بپرسند که چرا آن موضع را گرفتی، نامش را بیاورید و بپذیرند.

عضو مجلس خبرگان افزود: یکی از پیام‏های حضور در یادواره‏های شهدا، مقاومت است و تداوم اسلام مدیون مقاومت‏ها است.

وی ادامه داد: اگر مقاومت نبود اسلام این آوازه را پیدا نمی‏کرد؛ روزی تنها امیرمومنان علی (ع) بود و خدیجه اما امروز یک میلیارد و 500 میلیون نفر می‏گویند «اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول‏الله».

خاتمی اضافه کرد: نابودی اسلام هدفی بود که دشمن از زمان صدر اسلام در سر می‏پروراند، اما مقاومت شد و شهدای جنگ‏های اُحد، بدر و ... ایستادند تا شجره طیبه اسلام پر بار و بر شد.

*بسیاری از بدحجاب‏ها ناآگاه هستند

خطیب جمعه موقت تهران، دشمن را درصدد شکست خاکریزهای فرهنگی ایران اسلامی خواند و گفت: عرفان‏های انحرافی، کتاب‏های ضد اسلام و بدحجابی گامی در این راستا است.

وی تصریح کرد: بسیاری از بدحجاب‏ها ناآگاه هستند و باید آنها را آگاه کرد که اگر بدانند که آب در آسیاب دشمن می‏ریزند قطعاً دست از آن روش بر می‏دارند.

خاتمی اضافه کرد: آنها توطئه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را در پیش گرفته‏اند که در این توطئه اقتصادی نیز همچون توطئه نظامی هشت ساله به فضل پروردگار متعال ملت بزرگ، بینی دشمن را به خاک ذلت می‏‌مالند.

انتهای پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول