اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان:

موج اسلام‌گرایی آمریکا را به وحشت انداخته است

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان گفت: موج اسلام‌گرایی، متعصبان ادیان و همچنین آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای استعمارگر که اسلام را مانع اهداف و منافع سیاسی و اقتصادی خود می‌بینند، به وحشت انداخته است.

موج اسلام‌گرایی آمریکا را به وحشت انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سعید نصیری پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی آشنایی با فرق، مذاهب و نمادهای شیطان‌پرستی در لردگان، اظهار داشت: دشمنان اسلام با روش‎های ضد اسلامی از جمله، تبلیغ اینکه اسلام فقط جنگ است، اسلام حق و حقوق زنان را ضایع کرده و شبهه‌پراکنی بر علیه اسلام از طریق رسانه‌ها به مقابله با اسلام‌خواهی برخاسته‌اند.

وی با بیان اینکه در آیین شیطان‌پرستی خدا وجود ندارد، گفت: در آیین شیطان‌پرستی هر آنچه است ابتذال و بی بندوباری است و دروازه ورود به شیطان‌پرستی در وهله اول سران استکبار هستند که جوانان را گمراه کرده‌اند.

نصیری خاطرنشان کرد: موج اسلام‌گرایی متعصبان ادیان و فرق و همچنین آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای استعمارگر که اسلام را مانع اهداف و منافع سیاسی و اقتصادی خود می‌بینند، به وحشت انداخته است.

سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: آشنایی هیئات مذهبی، مداحان و اصناف با انحرافات و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات آنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

وی آشنایی مداحان و هیئات مذهبی را با نمادهای شیطان‌پرستی و فرق و مذاهب ضروری دانست و افزود: دستگاه‌های فرهنگی همچون سازمان تبلیغات باید زمینه‌ساز اجرای طرح‌های مناسب فرهنگی در شهرستان باشند.

نصیری تصریح کرد: ایجاد شبهه در ذهن آحاد جامعه به ویژه نسل جوان از مهم‌ترین اهداف این فرقه‌‎های ضاله است.

وی با اشاره به فعالیت این فرقه‎ها در کشور، افزود: پاسخگویی به شبهات وهابیت باید پر محتوا و برگرفته از قرآن و احادیث پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) باشد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول