اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

پاکستان سایت‌های حاوی فیلم موهن آمریکایی را مسدود کرد

خبرگزاری فارس: دولت پاکستان به منظور جلوگیری از انتشار فیلم موهن آمریکایی و ضداسلامی، دسترسی به این فیلم را در فضای مجازی مسدود کرد.

پاکستان سایت‌های حاوی فیلم موهن آمریکایی را مسدود کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، مقامات شرکت مخابرات پاکستان اعلام کردند: پس از اطلاع از انتشار فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص) و به دستور وزارت «فناوری اطلاعات» پاکستان، دسترسی به این فیلم در فضای مجازی پاکستان مسدود شد.

یکی از مقامات ارشد شرکت مخابرات پاکستان در گفت‌وگو با پایگاه خبری «تریبون» گفت: پس از دستور وزارت فناوری اطلاعات، ظرف مدت 10 دقیقه شرکت مخابرات دسترسی به این فیلم در فضای مجازی را مسدود کرد و امکان نمایش آن دیگر وجود ندارد.

به گفته این مقام ارشد، اپراتورهای این شرکت همچنان فعال هستند و درصورت مشاهده این فیلم در هر جای اینترنت، آن را مسدود می‌کنند.

این در حالی است که دولت افغانستان نیز روز گذشته به منظور جلوگیری از پخش این فیلم در این کشور دسترسی به سایت «یوتیوب» را برای شهروندان خود مسدود کرد.

«ایمل مرجان» از مقامات ارشد وزارت فناوری اطلاعات افغانستان گفت: براساس کارهای انجام شده هم‌اکنون دسترسی به سایت «یوتیوب» برای کاربران افغانی امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این محدودیت دسترسی تا زمانی‌که این فیلم به طور کامل از روی این وب‌سایت حذف نشود، ادامه دارد.

موج اعتراضات مردمی از زمان انتشار این فیلم در سراسر جهان اسلام به پا خواسته و ساخت و انتشار این فیلم به شدت از سوی مردم مسلمان جهان محکوم شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول