اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کوثری در گفت و گو با فارس:

بیداری اسلامی عامل واکنش جهان اسلام به فیلم موهن آمریکایی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری اسلامی عامل اصلی واکنش جهان اسلام به فیلم موهن آمریکایی است.

بیداری اسلامی عامل واکنش جهان اسلام به فیلم موهن آمریکایی است

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اعتراض فراگیر مردم مصر، لیبی و سایر کشورهای اسلامی ضد فیلم موهن آمریکایی گفت: این حرکت مردم مصر و لیبی ناشی از آگاهی رو به رشد مردم کشورهای اسلامی در مقابل توطئه های غرب و به خصوص رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: زمینه‌ساز اصلی این آگاهی نیز گسترش روزافزون حرکت بیداری اسلامی در بین جوامع اسلامی است که هر روز نیز دامنه آن بیشتر از گذشته می شود.

اعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما پیش از این شاهد حرکت های این چنینی از سوی غرب و به خصوص رژیم صهیونیستی بوده ایم و اعمال شنیع فوق به هیچ عنوان کارایی ندارد.

کوثری گفت: غرب و رژیم صهیونیستی باید بدانند حرکت های این چنینی برای آنها بدون هزینه نخواهد بود.

بنابر این گزارش، در روزهای گذشته فیلمی به کارگردانی یک قبطی مصری مقیم آمریکا با همکاری "تری جونز" کشیش آمریکایی در اینترنت منتشر شده است که شامل توهین های بی شرمانه ای به پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

انتشار این فیلم با واکنش های شدیدی در بین مسلمانان روبه رو شده است که می توان به تظاهرات مسلمانان مصری در مقابل سفارت این کشور و حمله مسلمانان لیبیایی به سفارت آمریکا و کشته شدن سفیر این کشور در لیبی، اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول