اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هاآرتص: کاخ سفید درخواست نتانیاهو برای ملاقات با اوباما را رد کرد

خبرگزاری فارس: یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقام آگاه خبر داد کاخ سفید درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دیدار با اوباما را رد کرد.

هاآرتص: کاخ سفید درخواست نتانیاهو برای ملاقات با اوباما را رد کرد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، کاخ سفید درخواست نتانیاهو برای ملاقات با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا را رد کرد.

بر اساس این گزارش، کاخ سفید امروز، سه‌شنبه درخواستی از نخست وزیر اسرائیل برای ملاقات با رئیس جمهور آمریکا در خلال نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک را رد کرد.

به نوشته این روزنامه، یکی از مقامات رژیم صهیونیستی گفت امروز دفتر بنیامین نتانیاهو با ارسال پیامی به کاخ سفید خواستار آن شد که علی‌رغم حضور کوتاه و دو روزه نخست وزیر اسرائیل در خاک آمریکا وی مایل است دیداری با اوباما داشته باشد و به همین خاطر هم حاضر است به پایتخت آمریکا سفر کند.

این مقام آگاه افزود کاخ سفید این درخواست را رد کرد و گفت که در حال حاضر برنامه کاری اوباما اجازه چنین ملاقاتی را نمی‌دهد.

روزنامه هاآرتص این موضوع را نشانه تنزل روابط نتانیاهو و اوباما دانست و تأکید کرد این اولین بار است که نتانیاهو در مقام نخست وزیر به آمریکا می‌رود اما دیداری با رئیس جمهور آمریکا ندارد.

این روزنامه صهیونیستی به تلاش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای از بین بردن تنش بین آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و به نقل سخنان ایهود باراک پرداخت که گفته بود اختلافات بین آمریکا و اسرائیل باید حل شوند اما این کار باید «پشت درهای بسته انجام گیرد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تصریح کرد «ما نباید فراموش کنیم آمریکا از لحاظ مسائل امنیت مهمترین منبع حمایت از اسرائیل است».

انتهای پیام/د.ص

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول