اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی سالانه شرکت ملی گاز صورت گرفت

فازهای 6 و 7 و 8 برترین پالایشگاه‌ کشور از نظر زیست‌محیطی

خبرگزاری فارس: رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گفت: پالایشگاه فازهای 6 و 7 و 8 برترین پالایشگاه کشور از نظر اچ‌اس‌ای شد.

فازهای 6 و 7 و 8 برترین پالایشگاه‌ کشور از نظر زیست‌محیطی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمد مسعودنیا بعد از ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه چهارم اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی امری بسیار مهم در محیط‌های پالایشگاهی است و باید تلاش ویژه‌ای در این راستا داشته باشیم.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی از انتخاب پالایشگاه فازهای 6 و 7 و 8 به عنوان برترین پالایشگاه کشور در اچ‌اس‌ای خبر داد و خاطر نشان کرد: در ارزیابی سالانه HSE شرکت ملی گاز، پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی را به عنوان برترین پالایشگاه گازی کشور از منظر HSE معرفی کرده است.

مسعودنیا گفت: در ارزیابی سالانه‌ HSE شرکت ملی گاز که هر ساله با توجه به عملکرد پالایشگاه‌های کشور، در چهار منظر ایمنی و آتش‌نشانی، بهداشت، محیط زیست و آموزش HSE صورت می‌گیرد، فازهای 6 و 7 و 8 به دلیل ارتقای شاخص‌های ایمنی، بهداشت، محیط زیست، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های پژوهشی مرتبط با HSE، افزایش شاخص‌های آموزش کارکنان، تعداد بازرسی‌ها و آنالیز پیشگیرانه از حوادث و ارتقای سیستم‌های مدیریتی HSE و استقرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE-MS مفتخر به کسب عنوان برترین پالایشگاه گازی کشور شد.

وی افزود: دریافت عنوان غرور‌آفرین پالایشگاه برتر از منظر HSE در سال 90 برگ زرینی است در افتخارات این پالایشگاه که در سایه‌ الطاف الهی و اهتمام ویژه‌ مدیریت پالایشگاه چهارم به مقوله‌ HSE و تلاش و تعامل واحد‌های محترم مهندسی، بهره‌برداری، تعمیرات و کار تیمی تک‌تک همکاران در واحد HSE محقق شده و نشان از نهادینه شدن فرهنگ HSE در باور تمام همکاران پالایشگاه است.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه چهارم اضافه کرد: کسب این افتخار، مسئولیت واحد HSE پالایشگاه را در نظارت و تمرکز بر رعایت و ارتقای دستورالعمل‌های HSE چند برابر کرده و امید است در سایه‌ الطاف ایزدمنان همچنان در حفظ و صیانت از نیروی انسانی، حفاظت از محیط زیست و پایداری تولید در صنعت گام برداریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول