اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

طالبان درصدد قتل «شاهزاده انگلیس» است

خبرگزاری فارس: نیروهای طالبان اعلام کردند که قصد دارند شاهزاده «هری» را به هر نحو ممکن دستگیر کرده یا وی را به قتل برسانند.

طالبان درصدد قتل «شاهزاده انگلیس» است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، شاهزاده هری 27 ساله جمعه هفته گذشته برای دومین بار به عنوان یک کاپیتان ارتش وارد افغانستان شد.

وی که یک خلبان بالگرد «آپاچی» است و با نام «کاپیتان ولز» در ارتش انگلیس شناخته می‌شود، قصد دارد در عملیات پشتیبانی نیروهای ائتلافی در افغانستان شرکت کند.

وی که پنجشنبه هفته گذشته وارد پایگاه اصلی ارتش انگلیس در ولایت «هلمند» افغانستان شد، قصد دارد چهار ماه در این پایگاه اقامت و در عملیات‌های نظامی بر ضد طالبان شرکت کند.

به گزارش روزنامه «داون» پاکستان، پس از انتشار این خبر، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان با اعلام اینکه هرکس که در افغانستان و در کنار آمریکا در حال مبارزه است دشمن این گروه محسوب می‌شود، تصریح کرد: شاهزاده هری که به افغانستان سفر کرده است «هدف بسیار ارزشمندی» برای ما است و سعی می‌کنیم وی را دستگیر کنیم.

وی افزود: ما به دنبال ربودن او (شاهزاده هری) نیستیم؛ ما وی را هدف قرار داده و خواهیم کشت.

چهار سال و نیم پیش نیز این شاهزاده انگلیسی برای گذراندن خدمت سربازی خود به افغانستان رفته بود اما به دلیل رسانه‌ای شدن این خبر، وی سفر خود به افغانستان را کوتاه کرد.

اما این بار سفر وی به افغانستان از همان ابتدا با پوشش کامل خبری و تصویری همراه بود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول