اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار پورجمشیدیان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

متلاشی شدن باند خرابکار در تبریز/ تشریح اهداف باند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) وابسته به مرکز اطلاعات سپاه عاشورا، باند عوامل خرابکاری که قصد ایجاد ناامنی و ارتکاب اقدامات امنیتی داشتند شناسایی و متلاشی شد.

متلاشی شدن باند خرابکار در تبریز/ تشریح اهداف باند

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با گزارش منابع مردمی از تحرکات مشکوک باندی که قصد ایجاد ناامنی و اقدامات امنیتی داشتند، سربازان گمنام امام زمان (عج) مرکز اطلاعات سپاه عاشورا با یک کار دقیق اطلاعاتی توانستند عوامل این باند را قبل از ارتکاب به هرگونه اقدام در تبریز و چند شهر دیگر استان‌های همجوار رصد و شناسایی کرده و به موقع دستگیر کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه با توجه به قرائن موجود این شبکه قصد داشت در ارتباط با آثار و اشیاء باستانی نیز دست به یک سرقت بزرگ بزند، خاطرنشان کرد: سلاح جنگی و شکاری، شوکر، اسپری بیهوش‌کننده، دوربین‌های نظامی، مهمات جنگی و شکاری و چاشنی‌های انفجاری از جمله مواردی است که همراه با 10 نفر از عوامل این باند تحویل مقامات قضایی استان شد.

پورجمشیدیان در ادامه خواستار تعامل بیشتر مردم با مراکز اطلاعاتی و امنیتی شد و تصریح کرد: امروز بی‌تردید اگر انقلاب اسلامی ایران توانسته است بعد از مواجهه با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های مراکز اطلاعاتی استکبار جهانی استمرار یابد بعد از عنایات الهی، در سایه اهتمام و تعامل مردمی است که برای شکل‌گیری این نظام الهی خون‌ها داده‌اند.

وی گفت: ضمن تقدیر از مردم بصیر و هوشیار استان باز هم دعوت به عمل می‌آید که هنگام مشاهده تحرکات مشکوک، حتماً با شماره تلفن 114 تماس حاصل کنند تا سربازان گمنام امام زمان (عج) بتوانند در اسرع وقت اقدامات امنیتی خود را انجام دهند تا زمینه برای امنیت شهروندان عزیز فراهم آید.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول