اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر کارگروه صنعت و معدن در شهرستانهای بهارستان و رباط کریم گشایش یافت

نکو: وزیر اگر کوتاهی کند دست بردارش نخواهم شد

خبرگزاری فارس: دفتر کارگروه صنعت و معدن با هدف حل مشکلات صنعتگران شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم توسط نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی طی مراسمی با حضور مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آغاز به کار کرد.

نکو: وزیر اگر کوتاهی کند دست بردارش نخواهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهارستان، ابراهیم نکو در این مراسم ضمن تشکر از هیات امنای شهرک صنعتی نصیرآباد به خاطر در اختیار گذاشتن دفتر کارگروه صنعت و معدن گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر بتوانیم با همکاری و هم‌فکری صنعتگران برخی از مشکلات آنها را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید همه ما فرمایشات رهبری را به گوش جان بسپاریم و نگذاریم این صحبت‌ها روی زمین بماند، اظهار داشت: من مطمئن هستم که اگر دغدغه‌های رهبری را در خصوص صنعت توجه کنیم و نکات مهمی را که تذکر می‌دهند، بتوانیم عملی کنیم و نگرانی‌های صنعتگران را کاهش دهیم در آینده‌ای نه چندان دور به یکی از قدرت‌های صنعتی نه تنها خاورمیانه و آسیا بلکه به قدرت صنعتی جهانی تبدیل خواهیم شد.

وی با بیان اینکه باید حساب افراد سودجو را از صنعتگران جدا کرد، افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران از دلسو‌زترین افراد به نظام و ولایت هستند و می‌طلبد که حمایت شوند و دغدغه‌هایشان نیز شنیده و عملی شود.

نکو در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تحریم‌های اعمال شده علیه کشور اشاره و تصریح کرد: ما تحریم‌ها را پذیرفته‌ایم ولی از آن استقبال نمی‌کنیم اما باید با توجه به بیانات رهبری از اقتصاد مقاومتی حمایت کنیم و این جز به حمایت از تولید ملی میسر نیست چراکه تحریم‌های داخلی برای ما سنگین‌تر است.

وی همچنین در خصوص ایجاد پنج شهرک صنعتی در شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم گفت: با توجه به اینکه صنعتگران شرایط ایجاد این شهرک‌ها را پذیرفته و درصدد آماده‌سازی آن هستند اگر وزیر محترم در این خصوص کوتاهی کند من در مجلس دست بردارش نخواهم شد.

نکو در پایان از صنعتگران این منطقه خواست تا مشکلات خود را به صورت مکتوب در اختیار وی بگذارند و سپس تاکید کرد: این دفتر در اختیار همه صنعتگران خواهد بود و همه صنعتگران در این کارگروه عضو هستند و بنده نیز وقت بیشتری را برای شرکت در جلسات این کارگروه خواهم گذاشت.

در ادامه این جلسه مشاور مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز گفت: اشتغال پایدار و تولید روزافزون واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی می‌تواند کارگشای مشکلات صنعتگران باشد.

حجت‌الاسلام افشار شکیب اظهار داشت: امیدواریم مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی با هماهنگی و یاری دولت ومجلس برطرف شود.

افشار شکیب با اشاره به نقش مؤثر شهرک‌ها و نواحی صنعتی در پیشرفت اقتصاد کشور اضافه کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید با حمایت بیشتر نسبت به افزایش سطح کمی و کیفی محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی کمک کنند.

وی اظهار داشت: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جهت حل مشکلات واحدهای صنعتی گام برمی‌دارد و بر همین اساس بودجه عمرانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال جاری افزایش داشته است.

امام جمعه و فرماندار شهرستان بهارستان نیز در صحبت‌هایی استفاده از نیروی کار بومی منطقه را در واحد‌های صنعتی خواستار شدند.

در این مراسم برخی از صنعتگران نیز مسائل و مشکلات خود را با نماینده مردم در مجلس و مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در میان گذاشتند.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول