اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری کنگره زنان شهید در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر اداره امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: کنگره زنان شهید اسفندماه امسال در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره زنان شهید در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مریم دهقان در جلسه ستاد فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات حوزه استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کنگره زنان شهید در آذربایجان‌غربی با هدف تشریح جایگاه بانوان در دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان اسلام برگزار می‌شود.

وی افزود: لازمه برگزاری موفق این برنامه همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی است.

دهقان اضافه کرد: شیرزنان زیادی در دفاع مقدس به نقش‌آفرینی پرداختند که باید به جوانان معرفی شوند.

به گفته مدیر اداره امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، زنان زیادی در جایگاه‌های مختلف اعم از پرستاری، پشتیبانی و .. برای حمایت از رزمندگان اسلام گام برداشتند که باید برای نجات یافتن آنها از گمنامی تلاش شود.

وی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل گام برداشتن در این حوزه تقدیر کرد و گفت: متولیان این بنیاد در راستای شناسایی و معرفی کردن بانوان شهید، ایثارگر و آزاده گام‌های بلندی برداشته‌اند که امیدواریم تداوم یافته و جمع زیادی از این بانوان شناخته شده و به اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان معرفی شوند.

دهقان به برگزاری کنگره ملی 7 هزار زن شهید در تهران اشاره کرد و بیان داشت: این کنگره در آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود به طوری که باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرد تا جایگاه آذربایجان‌غربی و بانوان این خطه در دفاع مقدس به شکل مطلوب تبیین شود.

مدیر اداره امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی مطرح شدن موضوع این کنگره در جلسه‌های ستاد فرهنگ ایثار و شهادت را خواستار شد و بیان داشت: برای اینکه حضور نمایندگان این استان در کنگره فوق پررنگ شود باید جلسه‌ها، کارگروه‌ها و کمیته‌های لازم در این ارتباط تشکیل شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول