اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

«محمود عباس» عازم هند می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هفته آینده در راس هیاتی عازم هند می‌شود تا با مقامات این کشور مذاکره کند.

«محمود عباس» عازم هند می‌شود

 به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»، «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سه شنبه آینده در راس هیاتی که «صائب عریقات»، عضو کمیته اجرایی تشکیلات خودگردان و «نبیل ابوردینه»، مشاورش در آن حضور دارند به هند سفر می‌کند و در این دیدار رسمی با «مان موهان سینگ»، نخست وزیر هند دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

ابومازن در این سفر با "اس ام کریشنا"، وزیر امور خارجه هند نیز دیدار خواهد کرد و یادداشت‌های تفاهم مربوط به ساخت دو مدرسه فنی و مرکز فناوری اطلاعات در فلسطین در این دیدار امضا خواهند شد.

وزارت خارجه هند با اشاره به سفر «محمود عباس» یادآور شد که هند همواره از فلسطین در مجامع بین‌المللی حمایت می‌کند و پیش از این نیز درخواست فلسطین برای عضویت در سازمان ملل و سازمان یونسکو را تایید کرده و به آن رای داده است.

این بیانیه همچنان تاکید کرد که هند کمک‌های مالی و فنی به مردم فلسطین ارائه می‌دهد و این دیدار فرصتی برای گسترش روابط دوجانبه، حمایت از روند سازش در خاورمیانه و مذاکره پیرامون مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد توجه دو طرف به ویژه نا آرامی‌های سیاسی در غرب آسیا است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول