اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر نخستین جشنواره ملی شهرنگار مشخص شد

خبرگزاری فارس:‌ نفرات برتر ‌جشنواره ملی شهرنگار مشهد ‌در جمع خبرنگاران و مسئولان کشوری معرفی شدند.

نفرات برتر نخستین جشنواره ملی شهرنگار مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در اختتامیه این جشنواره ملی که با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، از نفرات برتر تقدیر شد.

در حوزه مطبوعات، رقابت در 7 بخش داوری شد که در بخش یادداشت هیئت داوران کسی را حائز مقام‌های اول و دوم ندانست و یادداشت محدثه شوشتری با عنوان کارنامه گروه ملی زیارت مقام سوم را از آن خود کرد.

در بخش گزارش ندا علیزاده از خراسان با گزارش دخمه‌هایی به جای اتاق، سهم زائران محروم، و علی محمدزاده از قدس با عنوان گزارش «نکات مجهول فعالیت الیت در مشهد» در رتبه اول جای گرفتند؛ همچنین گزارش‌های محبوبه فرامرزی از شهرآراء و فاطمه آستانی از شرق دوم و آثار فاطمه معتمدی‌نسب از قدس و نجمه کیشی از شهرآراء سوم شدند.

در بخش خبر مطبوعات نیز کسی حائز رتبه اول نشد، اما خبر «دستور شهردار برای لغو دریافت تعرفه‌های الیت» از محمد علی‌نژاد (خراسان) دوم شد و اخبار «پارک هویت مشهد در...» از محمد ابراهیم فاروجی (اطلاعات) و «انعقاد قرارداد خط 3 متروی مشهد در آینده نزدیک» از عباس ثابتی‌راد (همشهری) در رتبه سوم قرار گرفتند.

در بخش تیتر مطبوعات نیز نفرات برتر امروز معرفی شدند و تیترهای «سکه برگشت!» از شورای تیتر روزنامه شهرآراء، «قدم زدن روی مردم شهروندی» از فرزانه فخریان (ایران) «و 400 اتوبوس مشهد در پارکینگ وعده‌های دولت» از شورای تیتر روزنامه شهرآراء حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش مصاحبه حمید تقی‌آبادی و فاطمه شوشتری در جایگاه دوم قرار گرفتند و امید سلیمی نبی از روزنامه اعتماد سوم شد.

در بخش طنر مکتوب و تصویری محسن اسدی از شهرآراء اول و مجید مهجور از بچه مشهد دوم شدند و حمیدرضا ناسخ از خراسان و علیرضا مختار جوزانی از بچه‌مشهد مشترکا سوم شدند.

در بخش عکس حوزه مطبوعات نیز هیئت داوران کسی را برای رتبه اول انتخاب نکرد و حمید هاشمی از روزنامه قدس و میثم دهقانی از خراسان دوم و سوم شدند.

در رسانه‌های دیداری و شنیداری رقابت‌های در دو بخش داوری شد که در بخش تولیدی «برنامه رادیویی زیر کمبود کبود» از مصطفی اعلمی (صدا و سیمای خراسان رضوی) اول شد و «مجموعه طنز آقای سیبچه» از علیرضا اسکندری (از صداو سیمای خراسان رضوی)‌در رتبه دوم قرار گرفت. «مستند هویت» از محمد دستمالچان (صدا و سیمای خراسان رضوی) و «گزارش تولیدی المنار » از جواد شکری حائز رتبه سوم بخش تولیدی حوزه دیداری و شنیداری شدند.

در بخش گزارش رسانه‌های دیداری و شنیداری «زندگی هوای پاک» مریم تکافی از صدا و سیمای خراسان رضوی «گزارش از ایستگاه‌های دوچرخه» فرشید عبادی زا صدا و سیمای خراسان رضوی و «عدسه الکوثر» مازیار مهاجر از شبکه الکوثر اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش حوزه خبرگزاری و سایت‌های خبری کسی رتبه اول را کسب نکرد. و گزارش‌های «کوچه غربت‌ها، جایی همین حوالی» از مجید خاکپور (ایسنا) و «فرار پروانه‌ها از آسمان سربی مشهد» از خبرگزاری مهر دوم و سوم شدند.

در بخش گزارش تصویری حوزه خبرگزاری‌ها نیز فردی حائز رتبه اول نشد و مهدی بلوریان با گزارش «سیل میدان امام حسین(ع)» دوم شد و گزارشهای «المان‌های نوروزی» حسین حسین‌زاده (ایسنا) و «کارناوال گل» محمد زائرنیا «جام‌جم) به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین در بخش رسانه برتر روزنامه خراسان، صدا و سیمای خراسان رضوی و روزنامه قدس اول تا سوم شدند و روزنامه همشهری به عنوان رسانه برتر ملی انتخاب شد.

در بخش ویژه با موضوعیت پایتخت معنوی ایران «برنامه رادیویی شهرنگاری مشهد» از الهام حسین‌زاده (رسانة‌های دیداری و شنیداری) «گرافیک شهری، پایتخت معنوی ایران، نیازمند طرحی نو» از یوسف بهروز (بخش مطبوعات) اول و دوم شدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول