اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور استان‌های غرب کشور

نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی و سوغات غرب کشور در خرم‌آباد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور استان‌های غرب کشور و جمعی از مسئولان لرستانی، نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی و سوغات غرب کشور در ضلع شرقی قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد گشایش یافت.

نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی و سوغات غرب کشور در خرم‌آباد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با حضور استان‌های غرب کشور از جمله ایلام، کرمانشاه، مرکزی، کردستان، چهار محال و بختیاری، همدان، اصفهان، یزد و لرستان برپا شده تا از این طریق حمایت ویژه خود را از عرصه صنایع دستی داشته باشیم.

عباس گودرزی افزود: در این نمایشگاه هنرمندان تولیدات صنایع دستی و سوغات خود را در قالب 100 غرفه از امروز تا 20 شهریورماه سال جاری به نمایش می‌گذارند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: برپایی نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی راهی برای ایجاد بازار فروش ویژه تولیدات تولیدکنندگان این صنعت است، تا از این طریق تقویت تولید داخلی را شاهد باشیم.

گودرزی یادآور شد: با توجه به اینکه در این نمایشگاه‌ها هنرمندان آثار هنری خود را به نمایش می‌گذارند، می‌توانند از این طریق تولیدات چندماهه خود را به خوبی به مردم عرضه کنند، تا هم آشنایی مردم با این تولیدات را شاهد باشیم و همه گامی مؤثر جهت فروش این تولیدات برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خرید هر قلم شی تولید داخلی تضمین کننده اشتغال فرزندان این سرزمین می‌شود، گفت: در صورتی که دو یا چند نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی در طول سال برپا شود، هنرمندان می‌توانند علاوه بر ایجاد اشتغال تولید یک ساله خود را به فروش برسانند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: با توجه به فرمایش‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر رونق تولید ملی، در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، می‌توان این حوزه از جمله عرصه صنایع دستی را به خوبی تقویت کرد، تا بتوان مشکل تورم و اشتغال جوانان برومند ایران اسلامی را نیز حل کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول