اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کانادا بار دیگر تحریم‌ها علیه سوریه را تشدید کرد

خبرگزاری فارس: دولت کانادا برای دهمین بار در یکسال گذشته، تحریم‌ها علیه دولت سوریه را با هدف منزوی کردن بیشتر دولت این کشور تشدید بخشید.

کانادا بار دیگر تحریم‌ها علیه سوریه را تشدید کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت کانادا روز جمعه در اقدامی نام 50 فرد و سازمان سوری که با «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه مرتبط بودند را در لیست تحریم‌های کانادا علیه سوریه اضافه کرد.

بر اساس این گزارش، این دهمین باری است که دولت کانادا تحریم‌ها علیه سوریه را در یکسال گذشته تشدید بخشیده است و «جان برد» وزیر امور خارجه کانادا بدون اشاره به مسلح کردن تروریست‌های سوری توسط کشورهای غربی مخالف دمشق تلاش کرد بحران سوریه را به طور کامل به گردن بشاراسد بیندازد.

وی با اشاره به افزایش تحریم‌ها علیه سوریه ادامه داد که افزایش تحریم‌ها با هدف منزوی کردن بیشتر و افزایش فشار به رژیم سوریه و فرسایش قابلیت سرکوبگری این رژیم است.

کانادا همچون بسیاری از کشورهای غربی در شرایطی تحریم‌ها علیه دولت سوریه را افزایش می‌دهند که هیچ توجهی به خشونت‌های گروههای مسلح سوری علیه غیرنظامیان و حتی نیروهای دولتی نمی‌کنند.

تصاویر ویدئویی بسیاری از خشونت‌های افراد مسلح منتشر شده است و آمریکا و بسیاری از همپیمانان این کشور بدون توجه به این مسئله کمک‌های تسلیحاتی به این گروهک‌های مسلح را افزایش داده‌اند.

برد اعلام کرد که «استفان هارپر» نخست‌وزیر کانادا همچنین در نظر دارد در نشست هفته آینده «اَپک» در «ولادیوستوک» روسیه، از مسکو به دلیل بلوکه کردن قطعنامه‌های سازمان ملل علیه سوریه انتقاد کند.

وزیر خارجه کانادا در این باره تصریح کرد: ما مخالفت شدید خود با اقدامات دولت روسیه را اعلام می‌کنیم که استثنائات زیادی را قائل شده است و نه تنها قطعنامه‌های ضد سوری شورای امنیت را وتو کرده بلکه حمایت‌های اخلاقی و دیگر حمایت‌هایی را ارائه کرده که به رژیم سوریه اجازه داده تا بیشتر از این نظامی باشد. ما مستقیما عقاید خود را به رهبری روسیه ابلاغ می‌کنیم.

انتهای پیام/ف.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول