اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس:

یکی از معترضان به روند استخدام در پتروشیمی لرستان هستم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از معترضین به روند استخدام در پتروشیمی لرستان هستم، زیرا پتروشیمی لرستان باید با توجه به آمار نخست بیکاری لرستان در کشور از نیروهای بومی استفاده کند.

یکی از معترضان به روند استخدام در پتروشیمی لرستان هستم

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم آقامحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران لرستان در خصوص ثبت نام در پتروشیمی گفت: یکی از معترضین به روند استخدام در پتروشیمی لرستان هستم و قطعاً در این راستا از طریق وزارت نفت، حق جوانان استان را مطالبه می‎کنیم.

وی با بیان اینکه استخدام از استان‌های همجوار با تعریف بومی هم‏خوانی ندارد، افزود: باید 65 درصد نیروهای استخدامی در پتروشیمی لرستان به جوانان لرستانی اختصاص می‎یافت که متأسفانه از کل استخدامی‌ها حتی 35 درصد به بومی‎ها اختصاص نیافته است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه جوانان بیکار خرم‏آبادی و لرستانی نارضایتی 100درصدی از استخدام اخیر پتروشیمی لرستان دارند، گفت: به دنبال این هستیم تا به شیوه‏های مختلف رضایت نسبی مردم استان لرستان را جلب کنیم.

وی با بیان این که پتروشیمی متعلق به لرستان است، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که با مسئولان امر صحبت و روند را به گونه‎ای رقم بزنیم که منجر به رضایت مردم لرستان شود.

آقامحمدی گفت: پتروشیمی لرستان باید از نیروهای کارا و متخصص استان در این شرکت استفاده می‎کرد نه اقدام به جذب نیروهای متخصص غیربومی کند.

وی در ادامه گفت: 80 درصد توان خود را برای اقتصاد و معیشت مردم بکار گرفته‌ایم و نخستین جلسه کاری خود را در زمینه شرکت‌های راکد لرستان از جمله شرکت کشت و صنعت لرستان برگزار شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که تعداد دام‌های لرستان سه میلیون راس بود کشت و صنعت این استان گوشت تهران را داده اما امروز که تعداد واحدهای دامی لرستان بیش از 6,5 میلیون راس است، کشت و صنعت لرستان تعطیل است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول