اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رامنی رسماً نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ شد

خبرگزاری فارس: «میت رامنی» در جلسه گردهمایی سالانه جمهوری‌خواهان در شهر «تامپا» فلوریدا، رسماً به عنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا معرفی شد.

رامنی رسماً نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ شد

به گزارش فارس به نقل از شبکه «بی‌بی‌سی»، در نخستین روز از گردهمایی سالانه جمهوری‌خواهان در شهر «تامپا» در ایالت «فلوریدا»، «میت رامنی» روز سه‌شنبه، رسماً بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2012 آمریکا معرفی شد.

قرار بود، این گردهمایی سالانه روز دوشنبه برگزار شود اما به دلیل هشدار طوفان «آیزاک»، این نشست یک روز با تأخیر برگزار شد.

میت رامنی در نخستین روز از گردهمایی انتخاباتی جمهوری‌خواهان، به عنوان نامزد این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی شد.

گردهمایی انتخاباتی جمهوری خواهان با یک روز تاخیر در شهر تمپا در ایالت فلوریدا برگزار شد.

در جلسه روز گذشته، فرستادگان ایالات مختلف آمریکا از حزب جمهوری خواه نامزد مورد نظر ایالتشان را معرفی کردند.

در آمریکا، بسته به جمعیت هر ایالت، تعدادی رای برای آن ایالت در نظر گرفته می‌شود که این آرا را فرستادگان هر ایالت نمایندگی می‌کنند.

فرستادگان، بر اساس رأی مردم، در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه نامزد منتخب ایالت را معرفی می کنند.

بیشتر آرا در جلسه روز سه شنبه به میت رامنی، فرماندار پیشین ماساچوست رسید.

بر اساس این گزارش، رامنی برای اینکه از سوی حزب خود به نامزدی پذیرفته شود، می بایست آراء یکهزار 144 فرستاده را به دست می آورد که او موفق شد به طور کلی دو هزار و 61 رای به دست آورد.

«پل رایان» نیز پس از آنکه رامنی بیشترین آرا را به دست آورد بعنوان معاون وی برگزیده شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که رامنی در زمان اعلام نتایج در محل حضور نداشته و با «آن رامنی» همسر خود در هتلی در نزدیکی محل برگزاری گردهمایی از طریق تلویزیون مراسم را مشاهده می‌کرده است.

مخالفان بر این باورند که رامنی به نفع ثروتمندان جامعه فعالیت می‌کند.

بر اساس این گزارش، رایان امروز در ادامه گردهمایی جمهوری‌خواهان سخنرانی می‌کند و رامنی نیز فردا که آخرین روز برگزاری این مراسم است، سخنرانی خواهد کرد.

جمهوری‌خواهان در این گردهمایی تصویب کردند که حزبشان به منظور رونق‌بخشی به وضع اقتصاد آمریکا، خواستار کم کردن مالیات‌ها هستند.

یکی دیگر از برنامه‌های حزب جمهوری‌خواه این است که قوانین تصویب شده دولت در سال 2008 میلادی، برای بازار بورس آمریکا را به عقب باز گردانند.

جمهوری خواهان درباره سقط جنین می‌گویند که بچه ای که هنوز به دنیا نیامده است هم حقوق اولیه انسانی برای زندگی را داراست و به این حقوق نمی توان تعدی کرد.

رامنی اعلام کرده که مخالف سقط جنین است، مگر در مواقعی که بارداری از زنای با محارم حاصل شده باشد یا بعد از تجاوز یا در صورتی که سلامتی مادر به واسطه بارداری به خطر بیافتد.

هفته آینده گردهمایی انتخاباتی دموکراتها در «کارولینای شمالی» برگزار می‌شود و قرار است اوباما به صورت رسمی نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری شود.

انتهای پیام/ف.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول