اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب مطرح کرد

سراب شهری با 20 علامه و مجتهد صاحب رساله

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب با بیان اینکه سراب شهر علامه‌ها و فقهای بزرگ است، گفت: کمتر شهری را می‌توان یافت که ۲۰ مجتهد مسلم و صاحب رساله داشته باشد.

سراب شهری با 20 علامه و مجتهد صاحب رساله

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح شهرداری الکترونیک و دوربین‌های نصب شده در سطح شهر از شهرداری سراب خواست تا نسبت به زیباسازی شهری اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه سراب شهر علامه‌ها و فقهای بزرگ است، تصریح کرد: کمتر شهری را می‌توان یافت که 20 مجتهد مسلم و صاحب رساله داشته باشد.

امام جمعه سراب ادامه داد: روستای «سردها» زادگاه علامه امینی صاحب الغدیر در شهرستان سراب از توابع آذربایجان‌شرقی واقع است.

اکرمی با اعلام رضایت کلی از عملکرد شهرداری خواستار رفع نقایص مطرح شده از سوی منتقدان دلسوز و اصحاب قلم شد.

مسعود سعادتی، فرماندار سراب نیز در این مراسم افتتاح شهرداری الکترونیک در سخنان کوتاهی گفت: اقدام شهرداری گامی بزرگ در تحقق دولت و شهروند الکترونیک است.

فرماندار سراب از شهرداری سراب خواست تا در امر زیبا‌سازی بافت شهری همت کرده و با اجرایی کردن برخی طرح‌های عمرانی در این مورد وارد عمل شود.

وی با قدردانی از مجموعه شهرداری به خصوص در راه‌اندازی سیستم الکترونیکی از رسانه‌ها خواست تا این موضوع را به اطلاع مردم برسانند.

احمد حسین‌پوری شهردار سراب همچنین در آیین افتتاح شهرداری الکترونیک گفت: با طراحی و اجرای سیستم تحت وب الکترونیکی در شهرداری سراب از این پس مراجعان شهرداری با تعریف مدت زمان مشخص و پس از تحویل مدارک و درخواست‌های خود از طریق پیامک برای اخذ جوابیه خود به شهرداری دعوت خواهند شد.

وی با ارائه نمو‌داری که نشان می‌دهد حداقل زمان میانگین برای اخذ پروانه ساختمانی در حدود 5.4 روز است، اظهار امیدواری کرد، با اجرای این طرح که پس از تبریز دومین شهرداری است که آن را اجرا می‌کند رفاه و رضایت مراجعان و مشتریان شهرداری تامین شود.

شهردار سراب از نصب دوربین‌های الکترونیک در چهارراه فردوسی و جایگاه‌های سی.ان.جی شهرداری خبر داد و یادآور شد: هزینه‌های صرف شده برای تحقق شهرداری الکترونیک 10میلیارد ریال است.

حسین‌پوری همچنین از آسفالت 50 هزار مترمربعی خیابان‌ها و معابر شهری در سال 91 و اجرای و نصب قریب‌الوقوع تندیس دروازه قرآن در ورودی شهر سراب به عنوان اقدامات آتی شهرداری یاد کرد.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول