اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

سازمان استاندارد با تولید کالاهای بی‌کیفیت برخورد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت:‌ سازمان استاندارد در راستای حمایت از تولید ملی باید به وظایف خود عمل کرده و با تولیداتی که به سطح استاندارد نرسیده‌اند برخورد کند.

سازمان استاندارد با تولید کالاهای بی‌کیفیت برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در آیین افتتاح ساختمان استاندارد بروجرد افزود: امسال به ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است و برای حمایت از تولید ملی همه بخش‌ها وظایف خطیر و سنگینی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در اجرای اصل 44 قانون اساسی و حمایت ملی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قدم‌های خوبی برداشته شده است، اضافه کرد: برای رونق اقتصادی باید تولید‌کنندگان کیفیت را بالا برده تا تولیدات داخلی بتوانند با مشابه خارجی رقابت کنند.

وی تصریح کرد: مردم به جای مصرف‌گرایی خارجی به مصرف‌گرایی داخلی روی بیاورند و این باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: کالاها اگر از کیفیت مطلوب نیز برخوردار نباشد برای رساندن کشور به استقلال اقتصادی باید از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان نیز وظیفه دارند کالاها را با کیفیت مطلوب تولید کنند تا مردم به مصرف محصولات داخلی روی بیاورند.

ترابی متذکر شد: سازمان استاندارد در این راستا باید به وظایف خود عمل نماید و با تولیداتی که به سطح استاندارد نرسیده‌اند برخورد شود.

در ادامه معاون استاندار و فرمانده ویژه بروجرد گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد دولت است و باید نقاط قوت تقویت شود و نقاط ضعف نیز شناسایی گردد.

سجاد معین افزود: به مناسبت هفته دولت در شهرستان بروجرد 68 پروژه عمرانی افتتاح شده است که از این پروژه‌ها 13 پروژه تولیدی و خدماتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم بر داشته‌های خودمان تکیه کنیم یکی از فرصت‌های طلایی را استفاده کرده‌ایم که این خود باعث پیشرفت کشور است.

معین اضافه کرد:‌ امروز در ایران اسلامی هم از نظر نر‌‌م‌افزاری و هم سخت‌افزاری موفق عمل کرده‌ایم ولی دنیای امروز مانند آمریکا و اروپا کارهای نرم‌افزاری را خود انجام می‌دهد و کارهای سخت‌افزاری را به کشورهای دیگر داده‌اند.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد ساختمان استاندارد بروجرد با حضور جمعی از مسئولین امروز افتتاح شد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول