اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

درگیری شهرک‌نشینان با فلسطینیان در نابلس/یورش صهیونیست‌ها به چادر فلسطینیان در الخلیل

خبرگزاری فارس: صبح امروز در جریان درگیری شهرک‌نشینان صهیونیست با فلسطینیان در جنوب نابلس چهار شهروند فلسطینی و یک شهرک‌نشین زخمی شدند.

درگیری شهرک‌نشینان با فلسطینیان در نابلس/یورش صهیونیست‌ها به چادر فلسطینیان در الخلیل

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری معا، منابع محلی فلسطین گزارش دادند که بیش از 10 خودروی شهرک‌نشینان صبح امروز به منطقه نبع المیه «منطقه الخان» واقع در ورودی روستای اللبن یورش آورده و شروع به انجام اقدامات تحریک‌آمیز کردند.

بر اساس این گزارش اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان باعث درگیری بین خانواده ضراغمه و شهرک‌نشینان شد که در نتیجه آن 4 جوان فلسطینی و یک شهرک‌نشین زخمی شدند و علاوه بر آن نیروهای اشغالگر یک شهروند فلسطینی و فرزندش را بازداشت کردند.

«غسان دغلس» مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری گفت که نیروهای اشغالگر «سمیح ضراغمه» و فرزندش خالد را بازداشت کردند و مومن خالد و نور خالد نیز زخمی شدند.

یورش صهیونیست‌ها به چادر فلسطینیان در الخلیل

 

نیروهای اشغالگر صهیونیست صبح امروز همچنین 5 حلقه چاه و 3 چادر فلسطینیان را در منطقه زنوتا و دو چادر دیگر در روستای سوسیا در جنوب الخلیل را تخریب کردند و این در حالی است که شهرک‌نشینان نیز شب گذشته 3 خودرو در نزدیکی شهرک «سعیر» واقع در شرق الخلیل را به آتش کشیدند.

منابع محلی گفتند که نیروهای اشغالگر صهیونیست با یک دستگاه بولدوزر 5 حلقه چاه و سه چادر را در روستای زنوتا تخریب کردند و در حین عملیات تخریب نیز تعدادی از شهروندان معترض را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در روستای سوسیا نیز بولدوزر رژیم صهیونیستی دو چادر مسکونی متعلق به «محمد موسی مغنم» را تخریب و این خانواده 10 نفره را آواره بیابان کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول