اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

«ورلد تریبیون» خبر داد

ادعای وبلاگ‌نویس آمریکایی درباره طرح عملیات نظامی اسرائیل علیه ایران

خبرگزاری فارس: یک روزنامه آمریکایی از ادعای یک وبلاگ‌نویس آمریکایی در رابطه با دسترسی به منابع عالیرتبه اسرائیلی و آگاهی از طرح عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

ادعای وبلاگ‌نویس آمریکایی درباره طرح عملیات نظامی اسرائیل علیه ایران

به گزارش فارس، روزنامه آمریکایی «ورلد تریبیون» در گزارشی اختصاصی به ادعای یک وبلاگ نویس آمریکایی درباره طرح عملیات نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران پرداخت و نوشت که این وبلاگ نویس که «ریچارد سیلورستین» نام دارد، اخیرا طرحی را منتشر کرده و مدعی است که این طرح، مربوط به عملیات چندین مرحله‌ای اسرائیل برای نابود کردن زیرساخت‌های هسته‌ای ایران است.

این وبلاگ نویس آمریکایی با اشاره به اینکه جدیدترین اسناد خود را از یک منبع عالیرتبه اسرائیلی بدست آورده، طرحی را ارائه کرده است که مدعی است در آن اسرائیل از طریق یک حمله سایبری بی سابقه، تهران را فلج می‌کند و این حمله سایبری با مجموعه‌ای از موشک‌های کروز و بالستیک پیگیری خواهد شد.

سیلورستین در ادامه در وبلاگ خود به نام « Tikkun Olam blog» نوشته است که بر اساس این طرح،‌ اینترنت، تلفن، رادیو و تلویزیون، ماهواره های ارتباطاتی، کابل های فیبر نوری مربوط به تاسیسات حساس از جمله پایگاه های زیر زمینی موشکی در خرم آباد و اصفهان از کار خواهند افتاد.

در ادامه ادعای این وبلاگ نویس آمریکایی اینطور آمده است: شبکه برق در سراسر ایران فلج خواهد شد و ایستگاه‌های تقویت برق نیز با مهمات فیبر کربنی که نازک تر از موی انسان هستند آسیب شدید خواهند دید و به این ترتیب مدارهای الکتریکی کوتاهی ایجاد می شود که تعمیر آن نیازمند جداسازی کامل آنهاست.

در ادامه مطالب مندرج در وبلاگ سیلورستین، فاز بعدی این طرح ضد ایرانی، حمله موشکی از زیردریایی کلاس «دلفین» نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در خلیج فارس معرفی شده است؛ این وبلاگ نویس مدعی شده است که این موشک ها حاوی کلاهک هایی هستند که برای نفوذ در اهداف هسته ای محکم و همچنین تاسیسات فرماندهی و نظارتی هسته ای طراحی شده اند.

بر اساس ادعای سیلورستین، اهدافی که حمله به آنها تائید شده است عبارتند از انبار موشک های بالستیک «سجیل» و «شهاب 3»، انبارهای نگهداری اجزای شیمیایی سوخت راکت، تاسیسات صنعتی تولید سیستم های کنترل موشکی، تاسیسات تولید سانتریفیوژ و سایر موارد.

این وبلاگ نویس که از منتقدان سرسخت اسرائیل است، همچنین گفته است: هواپیماهای نیروی هوایی اسرائیل به تجهیزات جنگ الکترونیکی که پیشتر برای عموم و حتی برای آمریکا نیز شناخته شده نبود، مجهز خواهند شد؛ این تجهیزات هواپیماهای اسرائیل را در صفحه رادار نامرئی می‌کنند؛ این هواپیماهای جنگی اهدافی را که نیازمند حملات بیشتری است، نابود می‌کنند.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول