اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مهمان‌پرست:

تنها فردی که از فلسطین به طور رسمی دعوت شده «محمود عباس» است

خبرگزاری فارس: «رامین مهمان‌پرست» سخنگوی وارت امور خارجه ایران در حاشیه نشست اجلاس سران اجلاس عدم تعهد گفت که تنها فردی که از فلسطین به طور رسمی دعوت شده محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است.

تنها فردی که از فلسطین به طور رسمی دعوت شده «محمود عباس» است

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس به شانزدهمین اجلاس سران اجلاس عدم تعهد، «رامین مهمان‌پرست» سخنگوی وارت امور خارجه کشورمان در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور یا عدم حضور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: بر اساس رویه درباره اینکه چه کشوری حضور داشته باشد می‌بایست تمام اعضای به طور رسمی توسط کشور میزبان دعوت شوند.

وی افزود: تنها فردی که از فلسطین به طور رسمی دعوت شده محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است.

وی افزود: هر فرد دیگری که بخواهد به عنوان مهمان دعوت شود این مسئله ابتدا باید در دبیر خانه‌ای که در نیویورک است مطرح شود و پس از تصویب و هماهنگی وی دعوت شود.

این در حالی است که آقایان خزائی نماینده ایران در سازمان ملل و آقای مهمان‌پرست پیش از این و پس از سخنرانی در لابی اجلاس به رایزنی با سفیر فلسطین در اجلاس عدم تعهد و سفیر این کشور در تهران پرداختند و پس از این رایزنی‌ها مهمان‌پرست به جمع خبرنگاران آمد و این سخنان را ابراز داشت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول