اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

ساماندهی متکدیان جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: ساماندهی متکدیان باید با برنامه‌ریزی‌های حمایتی و آموزشی همراه باشد.

ساماندهی متکدیان جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی بعدازظهر امروز در ستاد ساماندهی متکدیان این شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان آمل در زمینه ساماندهی متکدیان به خوبی عمل کرده، یادآور شد: این شهرستان در سطح استان جایگاه مناسبی در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه ساماندهی متکدیان نیاز به مکانی برای نگهداری بعد از جمع‌آوری داریم، اظهار داشت: این متکدیان باید بعد از جمع‌آوری به مکانی هدایت شده و تا بتوان این افراد را شناسایی و ساماندهی کرد.

رسولی با اشاره به اینکه برای ساماندهی جامع نیاز به شناسنامه‌دار کردن این متکدیان وجود دارد، افزود: برخی از این متکدیان بیمار هستند که باید شناسایی شده و برای درمان آنها اقدام شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های متولی باید در زمینه ساماندهی متکدیان نقش‌آفرینی کنند، عنوان کرد: متکدیان باید جمع‌آوری و برای نگهداری و آموزش در مکانی تحت آموزش قرار گیرند.

معاون فرماندار آمل با اشاره به اینکه چنین جایگاهی باید در شهرستان آمل فراهم شود، تصریح کرد: باید شرایطی مهیا شود تا بتوان افرادی که تحت‌پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی هستند نیز شناسایی شده و اقدامات قانونی درباره آنان صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه تعدادی از این متکدیان غیربومی و برخی نیز دارای خانه و خانواده هستند، گفت: این افراد نیز باید شناسایی و به خانواده‌های خود تحویل شوند و برای عدم بازگشت به تکدی‌گری از آنان تعهد گرفته شود.

رسولی با اعلام اینکه باید آمار افراد متکدی زیر‌پوشش بهزیستی و کمیته امداد استخراج شده و در اختیار ستاد قرار گیرد، متذکر شد: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی عرصه برای حضور متکدیان تنگ شود و این مجتمع اجتماعی از بین برود.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول