اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الشتر:

الشتر پیشرفتی ‌در حوزه صنعت نداشته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه الشتر گفت: الشتر تا به حال پیشرفت‌های مناسبی در حوزه صنعت نداشته است و برای حل این مشکل مسئولان باید از کار کلیشه‌ای خودداری کنند.

الشتر پیشرفتی ‌در حوزه صنعت نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر، حجت‌الا‌‌سلام جلال موسوی‌تبار ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: خدمت به مردم یکی از ارزشمندترین کارها‌ست.

وی افزود: مدیران باید شکرگزار باشند که توفیق خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دست آورده‌اند، چرا که مردم امروز بهتر از مردم زمان پیامبر و عصر حجاز و عرب هستند.

امام جمعه الشتر با اشاره به رعایت اصل تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی گفت: این مهم بایستی مورد اهتمام ویژه قرار گیرد، چرا که مردم ارباب مسئولان هستند.

موسوی‌تبار افزود: الشتر تا به حال پیشرفت‌های مناسبی در حوزه صنعت نداشته است و برای حل این مشکل مسئولان باید از کار کلیشه‌ای خودداری نماید و نسبت به اجرای طرح‌های جدید و متناسب با ظرفیت شهرستان به ویژه در حوزه‌های کشاورزی  و دامپروری  توجه جدی داشته باشند.

موسوی تبار با بیان این مطلب که رشد کشور در قبل و بعد ازانقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، گفت: مدیران کارنامه کاری خود و اقدامات انجام شده در هفته دولت را به اطلاع مردم برسانند.

اردشیر صفاپور سرپرست فرمانداری سلسله گفت: در هفته دولت 22 پروژه عمرانی در حوزه‌های کشاورزی، تولیدی خدماتی و آموزشی با اعتبار 225 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول