اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

هاآرتص: اسرائیل پیش از حمله به ایران باید فکری به حال موشک‌های حزب‌الله بکند

خبرگزاری فارس: روزنامه صهیونیستی هاآرتص از رژیم متبوع خود خواسته تا پیش از آنکه به جنگ با ایران بیندیشد، اسرائیل را از دست موشک‌های حزب‌الله لبنان خلاص کند.

هاآرتص: اسرائیل پیش از حمله به ایران باید فکری به حال موشک‌های حزب‌الله بکند

به گزارش فارس، در شرایطی که بسیاری از تحلیلگران در نیمکره غربی، به بلوف بودن تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران اذعان دارند، روزنامه صهیونیستی هاآرتص، به نگرانی اسرائیل از موشک‌های حزب‌الله لبنان در صورت بروز چنین جنگی پرداخته و مدعی شده که اسرائیل پیش از حمله به ایران بدوا باید خود را از دست این موشک‌ها خلاص کند.

بنابراین گزارش، در هر شرایطی، در صورت حمله اسرائیل به ایران ده‌ها هزار موشک از جنوب لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک خواهد شد و فرقی هم نخواهد کرد که چه کسی این حمله را علیه ایران صورت دهد، چه آمریکا و چه اسرائیل!

هاآرتص از موشک‌های حزب‌الله به منزله خط اول دفاعی برنامه هسته‌ای ایران یاد کرده است و مدعی است که اسرائیل پیش از حمله به ایران باید ابتدا به خط اول دفاعی این کشور یورش برد.

از منظر این مقاله، موشک‌های حزب‌الله خطری فوری برای جمعیت صهیونیست ساکن سرزمین‌های اشغالی فلسطین است و اگر حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران توجیه‌پذیر باشد، حمله به خط دفاعی اول این برنامه نیز می‌تواند توجیه‌پذیر باشد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی یک‌بار در سال 2006 با حزب‌الله لبنان پنجه در پنجه شد اما نتوانست حتی یک روز مانع شلیک موشک به سوی فلسطین اشغالی شود.

نتیجه چنین حمله‌ای به جنوب لبنان، تضعیف شدید بنیه نظامی رژیم صهیونیستی و روحیه شهروندان این رژیم است که دست کم تا سال‌ها تل‌آویو را از هرگونه ماجراجویی دیگر باز خواهد داشت.

پس از جنگ 33 روزه لبنان در فلسطین اشغالی، کمیته تحقیق در خصوص این جنگ در رژیم صهیونیستی تشکیل شد که تنها پس از ناکامی‌های نظامی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول