اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس

مرحوم بهروش نامی ‌نیک برای خود بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: مرحوم بهروش از پیشکسوتان ورزش استان بوده و نامی نیک برای خود بر جای گذاشت.

مرحوم بهروش نامی ‌نیک برای خود بر جای گذاشت

غلامرضا بهروان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: خبر بسیار ناگوار و فوت مرحوم بهروش به باور هیچ کس نمی‌گنجد.

وی افزود: خبر فوت مرحوم بهروش و فرزندانش را در رشت شنیدم زیرا در روز عید فطر به عنوان ناظر فدراسیون در بازی دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان بودم.

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: خبر فوت مرحوم بهروش و فرزندانش برای من بسیار ناگهانی و ناگوار و ناراحت‌کننده بود.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مرحوم بهروش خدماتی شایسته‌ای را به جامعه بزرگ ورزش استان به ویژه به اهالی فوتبال داشتند که باید از خدمات این مرحوم ارج داده شود.

بهروان در پایان با پیام تسلیت جامعه ورزش استان به ویژه جامعه فوتبال استان به خانواده‌های داغدار بهروش، افزود: این حادثه تلخ و ناگوار از خاطره‌ها پاک نخواهد شد و روح و نام مرحوم بهروش و فرزندانش همیشه جاویدان خواهد ماند.   

  به گزارش فارس، بعدازظهر عید فطر، سیدعلی بهروش عضو شورای شهر ساری و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر و دو فرزند 27 و 22 ساله وی در دریای گهرباران میاندرود در مازندران غرق شدند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول