اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای شهریور ماه صورت می‌گیرد

ویزیت رایگان خانوارهای تحت پوشش طرح پزشک خانواده در زاهدان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده گفت: ویزیت رایگان و بررسی کامل وضعیت سلامت خانوارهایی که پزشک خانواده خود را انتخاب کرده‌اند از ابتدای شهریور ماه انجام می‌شود.

ویزیت رایگان خانوارهای تحت پوشش طرح پزشک خانواده در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، حمید محمدی اظهار داشت: کار انتخاب پزشک خانواده از اواسط مرداد ماه با مراجعه سرپرستان خانوارها به مراکز بهداشتی درمانی در حال اجراست.

وی افزود: سرپرستان خانواده‌ها تا 31 مردادماه می‌توانند پزشک خانواده خود را انتخاب کنند.

محمدی بیان کرد: از اول شهریور ماه ویزیت رایگان و بررسی وضعیت سلامتی و احتمال ابتلاء افراد به برخی بیماری‌های مزمن انجام و توصیه‌ها و درمان احتمالی مورد نیاز تجویز می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام این معاینات پرونده سلامت برای افراد تشکیل می‌شود.

محمدی گفت: تشکیل پرونده سلامت برای هر یک از اعضای خانواده نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت فرد و پیشگیری از ابتلاء وی به بیماری‌های مزمن مانند فشار خون و بیماری‌های قلبی خواهد داشت.

وی از خانواده‌ها خواست در صورتیکه تاکنون برای انتخاب پزشک خانواده خویش اقدام نکرده‌اند هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی درمانی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

محمدی تاکید کرد: به هنگام مراجعه برای انتخاب پزشک خانواده، سرپرستان خانوارها، کدپستی محل سکونت و کدملی خویش را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول