اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد

انحراف خودرو 6 زخمی بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: فرمانده عملیات آتش‌نشانی بجنورد گفت: انحراف خودروی مزدا و برخورد پراید به کامیونت ایسوزو شش زخمی در این شهرستان بر جای گذاشت.

انحراف خودرو 6 زخمی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی بجنورد، علی یکدل اظهار کرد: برخورد پراید به کامیونت ایسوزو و انحراف خودروی مزدا در دو روز گذشته شش زخمی بر جای گذاشت.

وی افزود: خبر سقوط سواری مزدا ساعت 4/21 به تلفن 125 آتش‌نشانی انعکاس داده شد، که بلافاصله امدادگران این سازمان در غالب دو اکیپ امداد و اطفاء مسیر تقریباً 50 کیلومتری را در کم‌ترین زمان ممکن طی و در صحنه عملیاتی حاضر شدند.

یکدل تصریح کرد: انحراف سواری مزدا و سقوط آن به زیر پل در نزدیکی روستای قاضی (محور بجنورد – مشهد) باعث زخمی‌شدن دو نفر شده بود، که یکی از سرنشینان توسط نیروهای مرمی از خودرو خارج شد.

امدادگران آتش نشانی و هلال احمر با استفاده از تجهیزات امدادی عملیات نجات را با موفقیت انجام دادند.

راننده خودروی مزدا که در اثر برخورد به زیر پل در کابین حبس شده بود با حضور امدادگران آتش‌نشانی و هلال‌احمر از خودرو خارج شد.

فرمانده عملیات آتش‌نشانی گفت: راننده خودرو که در اثر ضربه درون خودرو حبس شده بود با استفاده از دو خودروی نجات آتش‌نشانی و هلال احمر پس از کشیدن خودرو از دو سمت با موفقیت از خودرو خارج و برای ادامه مداوا تحویل نیروهای اورژانس شد.

وی همچنین از برخورد خودروی پراید به کامیونت ایسوزو در محور بدرانلوی بجنورد نیز خبر داد و افزود: برخورد این دو خودرو باعث زخمی‌شدن چهار سرنشین پراید شد.

یکدل تصریح کرد: خبر تصادف فوق در ساعت 23/2 بامداد روز سی‌ام مرداد ماه به تلفن 125 انعکاس داده شد.

وی گفت: یکی از سرنشینان پراید به صورت جزئی در خودرو حبس شده بود که توسط امدادگران آتش‌نشانی از خودرو خارج و به همراه سایر سرنشینان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول