اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نامه تند موفاز به نتانیاهو: تو و کابینه‌ات از خطوط قرمز عبور کردید

خبرگزاری فارس: رهبر مخالفان در نامه‌ای تند به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نسبت به نوع رفتار و اقدامات کابینه انتقاد کرد.

نامه تند موفاز به نتانیاهو: تو و کابینه‌ات از خطوط قرمز عبور کردید

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، «شائول موفاز» رهبر حزب کادیما در نامه ای تند به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، طبق قانون خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده جهت استماع توضیحات کابینه درباره موضوعات مختلف و سیاست‌های جنگ‌طلبانه آنها شد.

موفاز در این نامه که نسخه‌ای از آن به وزیر جنگ، وزیر دادگستری و رئیس کمیته امور خارجی و دفاعی پارلمان رژیم صهیونیستی ارسال شد، سوالاتی را درباره تدارک احتمالی اسرائیل برای حمله به ایران و رابطه این رژیم با آمریکا پرسیده است.

رهبر حزب کادیما، نتانیاهو و سایر وزرای کابینه صهیونیستی را به «عبور از خطوط قرمز» و عدم توجه به خواست عمومی متهم کرد و گفت که این نوع رفتار برای تو (نتانیاهو) و دولت تو عادی شده است که به نفع منافع اسرائیل نیست.

موفاز تصریح کرد که حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران تنها نتایج محدودی خواهد داشت؛ به علاوه اینکه افراد زیادی کشته شده و خسارات بسیاری به افراد غیرنظامی وارد خواهد شد. همچنین موجب می‌شود موقعیت سیاسی اسرائیل تحلیل رود.

وی دراین نامه از نحوه روابط کابینه اسرائیل با آمریکا انتقاد کرد و افزود: «هدف اصلی از بیشتر‌کردن شکاف روابط (اسرائیل) با آمریکا چیست؟»

موفاز گفت: «مقامات دولتی به طور شفاف به تو و وزیر جنگ نسبت به عواقب دخالت غیرقانونی و صریح در امور سیاسی داخلی آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری این کشور توضیح داده‌اند.»

رهبر حزب کادیما با انتقاد از نوع واکنش نتانیاهو به اظهارات «شیمون پرز» رئیس رژیم صهیونیستی گفت: «حمله بدون قید و بند تو به رئیس جمهور نشان‌دهنده این است که منطق و کنترلت را از دست دادی.»

وی افزود: «همچنین این موضوع نشان می‌دهد تو کنترل گروهی از مشاوران ناشناست را نیز از دست دادی.»

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول