اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

تایمز اسرائیل: حمله به ایران هم به سرنوشت جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ روزه دچار می‌شود

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر صهیونیست در روزنامه تایمز اسرائیل اذعان کرد، نباید تصور کرد حمله به ایران نیز سرنوشتی غیر از حملات اخیر به لبنان و غزه دارد.

تایمز اسرائیل: حمله به ایران هم به سرنوشت جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ روزه دچار می‌شود

به گزارش فارس، «نائومی چازان»، معاون سابق رئیس پارلمان رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای که در بخشی از روزنامه «تایمز اسرائیل» منتشر کرده است، اذعان کرد که حمله اسرائیل به ایران نیز به سرنوشتی بهتر از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان در سال 2006 و جنگ 22 روزه غزه دچار نخواهد شد.

وی در این خصوص می‌نویسد: «نظامیان اسرائیلی کنونی و سابق مخالف حمله پیش‌دستانه به تاسیسات هسته‌ای ایران هستند. تعداد کشته‌های غیرنظامی چنین جنگی غیرقابل تخمین است... واشنگتن به وضوح می‌گوید که اسرائیل ظرفیت تخریب برنامه هسته‌ای ایران را ندارد، جامعه بین‌المللی وحشت‌زده است، اکثریت اسرائیلی‌ها از حمله اسرائیل حمایت نمی‌کنند، شیمون پرز در خصوص به‌تنهایی حمله کردن به ایران هشدار می‌دهد و در چنین شرایطی باز هم نتانیاهو و باراک اصرار دارند که به این سمت حرکت کنند.»

این تحلیلگر صهیونیست در بخش دیگری از مقاله خود تهدیدات اسرائیل علیه ایران را دارای مصارف داخلی دانسته است که به شکست طرح دولت آشتی نتانیاهو و کاهش شدید محبوبیت وی در میان صهیونیست‌ها مربوط می‌شود.

به عبارت دیگر، بزرگ‌نمایی مساله ایران بهترین راه برای نتانیاهو است تا این شکست‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول