اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اجمالی/

نصرالله: مسئله فلسطین و قدس یک مسئله دینی و ایمانی برای ماست

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس اعلام کرد که حتی حوادث و اتفاقات در برخی کشورهای عربی نتوانست ملت‌های آن را از برگزاری مراسم‌های روز جهانی قدس بازدارد.

نصرالله: مسئله فلسطین و قدس یک مسئله دینی و ایمانی برای ماست

به گزارش فارس ، سید "حسن نصرالله" طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت روز جهانی قدس در سالن شهید سید"محمد باقر صدر" در حال برگزاری است، گفت: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد که اشاره روشن به این دارد که توجه همه در این ماه مبارک رمضان به سمت قدس و فلسطین متمرکز شود.

وی که سخنانش به طور مستقیم از شبکه خبری المنار در حال پخش است، افزود: حوادث و تحولات در طول یکسال تا به امروز در تمامی بلاد مسلمانان باعث شده که از قدس غافل شویم و این نشان می‌دهد که ما هر سال و بویژه در ماه رمضان نیاز به این داریم که به فلسطین و قدس بازگشته و برای خودمان اصول و مسئولیت‌های دینی در قبال قدس، مقدسات، فلسطین و ملت آن را یادآوری کنیم و با وجود همه مشکلات و دغدغه‌ها و خستگی‌های روحی این اصول را مورد تاکید قرار دهیم.

نصرالله تصریح کرد: در این روز ما به جهانیان و بویژه دشمن می‌گوئیم که مسئله فلسطین و قدس یک مسئله دینی و ایمانی برای ماست و هیچ یک از مشکلات و اختلافات ما ‌نمی‌تواند بر قضیه فلسطین و قدس تاثیر بگذارد.

وی تاکید کرد: با وجود همه اتفاقاتی که در بسیاری از کشورهای عربی از جمله بحرین و عراق رخ می‌دهد اما این اتفاقات مانع آن نشد که ملت‌های بحرین و عراق مراسم روز جهانی قدس را برگزار کنند.

 مشروح سخنان نصرالله در مراسم روز جهانی قدس متعاقبا ارسال می شود.

انتهای پیام/++

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول