اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فتح: تهدیدهای اسرائیل علیه ایران برای منحرف کردن ذهن‌ها از فلسطین است

خبرگزاری فارس: مقام ارشد جنبش فتح، لفاظی‌های جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را ابزاری برای منحرف کردن اذهان عمومی از موضوع فلسطین دانست.

فتح: تهدیدهای اسرائیل علیه ایران برای منحرف کردن ذهن‌ها از فلسطین است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، یکی از شخصیتهای برجسته جنبش فتح لفاظی‌های جنگ‌طلبانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران را در راستای منحرف کردن اذهان عمومی از موضوع فلسطین دانست.

بر اساس این گزارش، «نبیل شعث»، مسئول امور بین‌الملل جنبش فتح، امروز ـ پنجشنبه ـ گفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تهدید ایران به عنوان ابزاری برای منحرف کردن اذهان اسرائیلی‌ها و جامعه بین‌الملل از موضوع فلسطین استفاده می‌کند.

وی هراس افکنی نتانیاهو را با اصراری که جورج بوش ـ رئیس جمهور پیشین آمریکاـ بر سلاح‌های کشتار جمعی صدام داشت، مقایسه کرد.

نبیل شعث گفت: «ما می‌ترسیم حمله پیشگیرانه علیه ایران، به ضرر ما هم باشد.»

شعث افزود او هم مانند اسرائیل نگران است اما بر خلاف آنها به هذیان ترس دچار نیست.

مسئول امور بین‌الملل جنبش فتح گفت: «من هم از اینکه کشوری بمبی تولید کند که علیه کشورم استفاده شود، نگران می‌شوم. اما صادقانه بگویم، من درباره بمب اتمی شما [اسرائیل] و رآکتور هسته‌ای دیمونا و اینکه مردم ما را بکشد هم نگران هستم. چرا من باید درباره بمب اسرائیل کمتر نگران باشم؟ بمب اسرائیل واقعیت است، بمب ایران، احتمال است.»

پیش از این "محمد رعد" تهدیدات اسرائیل علیه لبنان و ایران را تهدیداتی توخالی خوانده و تاکید کرده بود: اسرائیل تا به امروز طعم تلخ شکست سال 2006 را می‌چشد و تا ده‌‌ها سال آینده نیز آن را خواهد چشید.

انتهای پیام/د.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول