اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی قم خبر داد

اعزام 30 مبلغه به مناطق مختلف قم در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از اعزام 30 مبلغه به مناطق مختلف قم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اعزام 30 مبلغه به مناطق مختلف قم در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم،‌ اشرف یوسفی اظهار داشت: این مبلغات بیشتر به مناطق محروم و حاشیه شهر اعزام شده و به اجرای برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی پرداختند.

وی ادامه داد: آموزش و تفسیر قرآن کریم، جزء‌خوانی قرآن، بیان احکام، قرائت ادعیه، سخنرانی پیرامون موضوع خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پاسخگویی به شبهات اعتقادی و ... از جمله برنامه‌های مبلغات در این ایام تبلیغی است.

یوسفی با بیان اینکه برنامه‌های این مبلغات مورد بازدید قرار می‌گیرد اظهار داشت: تاکنون از مجموع 30 هیئت مذهبی، برنامه‌های 10 هیئت مورد بازدید قرار گرفته و انتقادها و پیشنهادهای شرکت‌کنندگان در این برنامه‌ها جمع‌آوری شده تا در برنامه‌های بعدی مورد توجه قرار گیرد.

به گفته مسئول امور فرهنگی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان قم امسال برنامه‌های مربوط به جلسات قرآنی و احکام و حتی عزاداری بانوان بهتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول