اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رئیس سابق موساد:

مشکل اصلی اسرائیل در جنگ با ایران موشک‌های حزب‌الله و حماس است

خبرگزاری فارس: رئیس سابق موساد گفت که مشکل اصلی اسرائیل در صورت حمله احتمالی به ایران راکت‌های بی‌شمار حزب‌الله و حماس است.

مشکل اصلی اسرائیل در جنگ با ایران موشک‌های حزب‌الله و حماس است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه جروزالم پست، "دنی یاتوم" رئیس پیشین موساد گفت: درصورت حمله اسرائیل به ایران، اسرائیل مجبور است برای مقابله با موشک باران حماس و حزب الله بخش‌هایی از لبنان و نوار غزه را تخریب کند.

یاتوم در مصاحبه با رادیو اسرائیل همچنین نسبت به ارائه یک چهره مقدس از ایران در صورت اقدام نظامی علیه برنامه هسته‌ای این کشور هشدار داد.

یاتوم با اشاره به توان نظامی حماس و حزب الله گفت: ما می‌دانیم که ایران موشک‌های محدودی دارد که ممکن است اصلا به اسرائیل نرسند اما نگرانی اصلی اسرائیل هزاران راکت حزب الله و حماس است. این راکت‌ها قادرند همه اسرائیل را هدف قرار دهند.

یاتوم با اشاره به جنگ دوم لبنان گفت: ما باید از جنگ دوم لبنان در سال 2006 که حزب الله صدها موشک به شمال اسرائیل زد درس بگیریم و این مساله در طول جنگ ما را مجبور می‌کند که بمباران موشکی خود را از شمال و جنوب در اسرع وقت متوقف کنیم.

وی تاکید کرد که اسرائیل مجبور است برای مقابله با این حملات زیرساخت‌های لبنان و غزه را هدف قرار دهد و هزینه حملات موشکی حزب الله و حماس را افزایش دهد.

ما مجبور هستیم که بخش‌هایی از لبنان و نوار غزه را تخریب کنیم تا مطمئن شویم که شهروندانمان کشته یا زخمی نمی‌شوند.

انتهای پیام/م.ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول