اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان:

تراکم ساختمان در زاهدان موجب افت فشار آب می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای سیستان‌و‌‌بلوچستان با اشاره به ساخت و سازهای فراوان در شهر زاهدان گفت: رشد این شهر و احداث ساختمان‌های متعدد و بدون در نظر گرفتن زیرساخت‌ها توزیع خدمات مطلوب را مختل می‌کند.

تراکم ساختمان در زاهدان موجب افت فشار آب می‌شود

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تراکم ساختمان در هسته مرکزی شهر زاهدان موجب افت فشار در برخی از مناطق شده است و در بسیاری از خیابان‌های زاهدان در طی سال‌های  گذشته تنها 50 مشترک و متقاضی آب شرب وجود داشته که به‌واسطه رشد فزاینده آپارتمان‌سازی در حال حاضر این رقم به 400 اشتراک رسیده است.

وی افزود: از آنجا که در برخی مناطق قطر لوله‌ها تغییری نیافته است و یا امکان تعویض آن میسر نبوده تعدادی از شهروندان با افت فشار در فصل تابستان روبرو هستند.

کرمی‌نژاد گفت: در حال حاضر شرکت آبفا با برنامه‌ریزی بلند مدت و با احتساب رشد جمعیت مطابق با آمارهای کشوری در مناطق جدید شهر از امکان بوجود آمدن این مشکل در آینده کاسته است و تعویض خطوط قدیمی و یا فرسوده انتقال آب را برای حل مشکل شهروندان در دستور کار دارد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول