اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای

استاندار سابق سیستان‌وبلوچستان از مردم خداحافظی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار سابق سیستان‌وبلوچستان طی نامه‌ای ضمن طلب حلالیت، از مردم این استان خداحافظی کرد.

استاندار سابق سیستان‌وبلوچستان از مردم خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در این نامه آمده است: مردم عزیز و شرافتمند استان سیستان‌وبلوچستان ضمن سلام، عرض ادب و ارادت خالصانه به محضر شما خوبان همیشه همراه، اینک که بنابر تشخیص هیئت دولت و ریاست جمهوری، عازم خدمت در سنگر و خطه‌ای دیگر از ایران اسلامی شده‌ام، بر خود فرض می‌دانم که ضمن طلب حلالیت و خداحافظی با شما نکاتی را یادآور و در میان بگذارم.

این نامه می‌افزاید: در طول حدود چهار سال خدمت بی‌منت در این خطه و در میان شما عزیزان خاطرات تلخ و شیرینی را تجربه کردم و هیچگاه احساس غربت و دلتنگی نکردم و همواره لطف و محبت و مهمان‌نوازی شما، شامل حال و قوت قلبم بود. با به سامان رسیدن کارها و افتتاح پروژه‌های ریز و درشت در شمال و جنوب استان همچون راه آهن زاهدان ـ بم و آبگیری سدها و جاری‌شدن نهرهای کشاورزی و بازگشایی راه‌های صعب‌العبور و حذف مدارس کپری و احداث مدارس شبانه‌روزی در مناطق دور افتاده و گسترش بنادر صید و صیادی و ایجاد اشتغالی هر چند اندک برای جوانان این خطه و ایجاد سر پناهی برای محرومان اشک شوق از چشمانم جاری و رضایت قلبی خویش را با خنده و شادمانی در کنار شما سپری کردم.

در ادامه این نامه آمده است: از عمق محرومیت‌ها به لحاظ شرایط خاص جغرافیایی و کمبود امکانات و محدودیت منابع و اعمال ناشایست تروریستی بدخواهان مردم و نظام که وحدت را نشانه‌گیری کرده‌اند، روح و روانم مکدر و آزرده خاطر می‌شد. خدای واحد را شاهد می‌گیرم که در شادی و شادمانی شما شاد و در غم شما غمگین می‌شدم و به دور از هیاهو و جنجال هر آن چه در توان و تجربه داشتم، خالصانه و صادقانه برای توسعه، عمران، آبادانی و آرام‌سازی فضای سیاسی و اجتماعی استان بکار بستم. 

این نامه حاکی است: در کنار ارائه خدمات و انجام وظیفه ذاتی خویش به عنوان نماینده عالی دولت، مردم‌داری را سرلوحه کار خویش قرار دادم و با در نظر گرفتن توصیه‌های امام و رهبری و ریاست جمهوری سعی کردم فرقی ما بین اقوام و مذاهب استان قائل نشوم و اختلافات و تنش‌ها را به حداقل ممکن برسانم و از اینکه در این راستا خداوند متعال توفیقی عطا کرد او را سپاسگزارم و امیدوارم با همت و همدلی نخبگان، علما، بزرگان، ریش سفیدان و معتمدین این فضا برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سازندگی همچنان به قوت خویش باقی و برادران شیعه و سنی و سایر اقوام ساکن در استان پهناور سیستان‌وبلوچستان با صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی توأم با آرامش و امنیت و رفاه را تجربه کنند.

از خداوند رحمان و رحیم می‌خواهم اگر کوتاهی و قصوری متوجه عملکرد من بوده، با لطف و کرامت مورد عفو و رحمت واسعه خویش قرار دهد و شما مردم خوب، خونگرم و صمیمی استان را در پناه خویش محفوظ و سلامت بدارد، بدرود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول