اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عملیات ارتش مصر جهت پاکسازی مناطق شمال سینا ادامه دارد

خبرگزاری فارس: در حالی‌که نخست‌وزیر مصر بر ضرورت تحقق امنیت در این کشور تاکید کرد، ارتش مصر به عملیات پاکسازی شمال صحرای سینا ادامه می‌دهد.

عملیات ارتش مصر جهت پاکسازی مناطق شمال سینا ادامه دارد

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الیوم السابع، یک منبع امنیتی در شمال سینا اعلام کرد که عملیات پاکسازی شمال صحرای سینا از عناصر مسلح و کانون‌های تروریستی همچنان ادامه دارد.

این منبع امنیتی مصری در ادامه توضیح داد که این حملات شب گذشته در مناطق جنوب العریش و الشیخ زوید و رفح برای دومین روز متوالی ادامه داشت و در روزهای آینده نیز تا پاکسازی کامل صحرای سینا از وجود تروریست‌ها ادامه خواهد یافت.

از جهت دیگر شبکه الجزیره اعلام کرد که هشام قندیل، نخست‌وزیر مصر اعلام کرده است، "اسماعیل هنیه"، نخست‌وزیر دولت حماس در تماس با وی تاکید کرده است که خون مردم مصر بسیار ارزشمند است و آزادسازی فلسطین هرگز علیه منافع مصری‌ها نخواهد بود.

در این تماس تلفنی هنیه از موضع مصر برای تامین امنیت مرزهای مشترک این کشور با نوار غزه استقبال کرد.

هشام قندیل نیز در این گفت‌وگو گفت که باید منتظر نتایج تحقیقات درباره حوادث اخیر صحرای سینا و اتخاذ تصمیمات مناسب در این‌باره باشیم و باید برای به دست گرفتن کنترل منطقه و از بین بردن گروه‌های مسلح تلاش کرد.

نخست‌وزیر مصر گفت که دولت مصر از نیروهای مسلح و پلیس برای تامین امنیت کشور حمایت می‌کند. مردم نیز باید با اتحاد خود از نیروهای مسلح برای دستگیری عوامل حمله به مرزبانان مصری حمایت کنند. اولویت ما بازگرداندن امنیت و دستگیری مجرمان است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول