اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کسب رتبه پنجم چهارمحال و بختیاری در جذب اعتبارات مشاغل ‌خانگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در جذب اعتبارات مشاغل خانگی این استان در بین سایر استان‌های کشور در رتبه پنجم قرار گرفت.

کسب رتبه پنجم چهارمحال و بختیاری در جذب اعتبارات مشاغل ‌خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داوود شیوندی ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان اظهار داشت: در حال حاضر کارگروه اشتغال روستایی فعال شده و مقرر شده تسهیلاتی از سوی بانک‌های عامل در راستای توسعه اشتغال روستایی به متقاضیان واگذار شود.

وی افزود: اشتغال‌زایی از بزرگ‌ترین اهداف و برنامه‌های این کارگروه است که در این راستا هم مسئولان و هم دستگاه‌های ذی‎ربط باید تعامل و همکاری مطلوبی با یکدیگر داشته باشند.

شیوندی، توسعه مشاغل خانگی را از دیگر برنامه‌ها و اهداف این کارگروه برشمرد و افزود: درصد جذب اعتبارات بخش مشاغل خانگی این استان تا پایان خرداد ماه، 8/78 درصد بوده که از میانگین کشوری آن که 3/56 درصد است، بالاتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان در جذب اعتبارات مشاغل خانگی در کشور در مقام پنجم قرار دارد، اظهار داشت: استان‌های گیلان، ایلام، قزوین و زنجان در جذب این اعتبارات به ترتیب در مقام‌های اول تا چهارم قرار دارند که استان ما نیز با اختلاف اندکی با این استان‌ها در مقام پنجم قرار گرفته است.

شیوندی در ادامه بر ضرورت همکاری و تعامل بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات لازم در راستای توسعه اشتغال‌زایی در این استان تاکید کرد و گفت: جذب اعتبارات و قرار گرفتن در جایگاه برتر اشتغال‌زایی در کشور نیازمند همکاری و تعامل بانک‌های عامل است که امید می‎رود این همکاری بیش از پیش باشد.

وی در ادامه به مصوبات گروه کارشناسی کارگروه اشتغال استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هشت طرح در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته که به زودی تصمیمات لازم در این راستا انجام می‌شود.

شیوندی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌هایی که قصد دارند به این کارگروه طرح ارائه دهند باید طرح خود را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول