اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اسرائیلی‌ها برای برگزاری تظاهرات گسترده در تل‌آویو آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: اسرائیلی‌‌ها امشب در اعتراض به وضعیت بد اجتماعی و سیاست‌های ریاضت اقتصادی، در تل‌آویو تظاهرات گسترده برگزار می‌کنند.

اسرائیلی‌ها برای برگزاری تظاهرات گسترده در تل‌آویو آماده می‌شوند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری راشاتودی، گروه‌های مختلف اسرائیلی‌ها خود را برای برگزاری تظاهراتی بزرگ آماده می‌کنند. طبق برنامه قرار است این تظاهرات امشب در تل‌آویو و در ادامه تظاهرات‌هایی انجام شود که بیش از یکسال است علیه سیاست‌های کابینه رژیم‌صهیونیستی برگزار می‌شود.

رهبران و سازماندهندگان این تظاهرات امیدوارند هزاران نفر از اسرائیلی‌ها امشب به خیابان‌های تل‌آویو آمده و به بی‌عدالتی موجود در جامعه اسرائیلی تظاهرات کنند.

تصویب طرح‌های ریاضتی و افزایش مالیات‌ها به بهانه‌ای جدید برای برگزاری تظاهرات در اسرائیل بدل شده است. پیش از این هم بی‌عدالتی اجتماعی و اختلاف طبقاتی شدید در اسرائیل موجب شده بود که تظاهرات‌های گسترده‌ای در سرتاسر اسرائیل شکل گیرد.

علاوه بر این، اقدام به خودسوزی نیز به خط جدیدی از اعتراض در اسرائیل بدل شده است، به نحوی که تاکنون حداقل 11 اسرائیلی دست به خودسوزی زده‌اند که در این میان 2 نفر آن‌ها مرده‌اند.

در همین حال روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل به نقل از اژتیک شمولی رئیس اتحادیه دانشجویان اسرائیل آورده است: این تنها یک مبارزه مختص جوانان نیست. این مبارزه‌‌ای مربوط به هرکسی که رنج اقتصادی، اجتماعی و دفاعی را تحمل شده است.

آخرین نظرسنجی انجام شده در سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که تنها 31درصد اسرائیلی‌ها از عملکرد بنیامین‌ نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی ابراز رضایت کرده‌اند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول