اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌یابی 27 مهارت آموخته یزدی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: 27 نفر از مهارت آموختگان استان یزد در مرحله استانی سیزدهمین مسابقات ملی مهارت به دور کشوری این مسابقات راه پیدا کردند.

راه‌یابی 27 مهارت آموخته یزدی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، حبیب کارگر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 43 نفر شرکت کردند که از این تعداد 27 نفر شامل 24 مرد و سه زن موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی عنوان کرد: محسن باغستانی، حمید انتظاری و سید محمود داودی شمسی در تیم ساخت و تولید، منصور اسدالهی و سید کاظم دهقان در تیم مکاترونیک، جواد متوسل المهدی و امیر رضا دهقانی تفتی در تیم رباتیک و سید ابوالفضل حسینی و کاظم غفار زاده در تیم طراحی فضای سبز حائز رتبه نخست شدند.

کارگر اضافه کرد: محمدمهدی باقرپور در رشته طراحی مهندسی مکانیک، سعید دستوار در تراش cnc، حسین ابراهیمی مروست در رشته فناوری اطلاعات، سید داود حسینی در رشته آجرچینی، علی اخضر در رشته جوشکاری، سید امیر حسین حسینی اناری در طراحی وب، شهاب‌الدین بابا احمدی در فناوری اطلاعات مدیریت سیستم‌های تحت شبکه و مصطفی برزگر بفرویی در رشته کنترل صنعتی مقام نخست را کسب کردند.

وی، دیگر افراد حائز ورود به مرحله کشوری را احمد مرادی در رشته الکترونیک، پدرام ابویی مهریزی در رشته گرافیک، محمد سعید یعقوبیان در رشته لوله کشی، فرامرز پورعباس در کابینت ساز چوبی، فرخ پورعباس در رشته اتصالات درب و پنجره، امیر فلاح تفتی در جواهر سازی، محمد ابویی در کاشی‌کاری، ندا گلکار در رشته خیاطی، فاطمه دهقانی تفتی در رشته قنادی و فرشته دارابی در رشته آشپزی اعلام کرد.

کارگر یادآور شد: شرکت‌کنندگان از مراکز آیت‌الله خامنه‌ای، آزادگان و خواهران یزد و مراکز شهرستان‌های مهریز، تفت، میبد، خاتم و طبس در این دوره از مسابقات شرکت داشته‌اند.

وی کشف استعداد حرفه‌ای جوانان، ایجاد فرصت برای شکوفایی مهارت‌های لازم، شناسایی افراد نخبه و ایجاد فضای رقابت سالم در بین جوانان را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گفت: پس از برگزاری این مسابقات در سطح استانی، نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول