اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

افراد مرعوب غرب از انقلاب مشروطه عبرت بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر با بیان اینکه خیانت برخی روشنفکران غربزده مشروطه را منحرف کرد، گفت: کسانی که مرعوب غرب هستند از انقلاب مشروطه عبرت بگیرند.

افراد مرعوب غرب از انقلاب مشروطه عبرت بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در جمع مردم اهر گفت: ایجاد جنگ داخلی و برادرکشی در سوریه، توطئه آمریکایی اسرائیلی و با مشارکت شیوخ مزدور عرب برای جلوگیری از موج بیداری اسلامی در کشورهای خودشان و تحت‌الشعاع قرار دادن مبارزات مردم بحرین و عربستان است و پشتیبانی مالی و تسلیحات نظامی از شورشیان افراطی و افراد نفوذی نشان از کینه عمیق آنها از مقاومت اسلامی و انتفاضه است که در سوریه و لبنان جریان دارد.

وی، به روز حقوق بشر اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: حقوق بشر اسلامی نشانه عدالت و احقاق حق است،  اما متأسفانه امروز دشمنان استکبار جهانی و دول دست‌نشانده حقوق بشر را دستمایه‌ای برای فشار به کشورها قرار داده‌اند و حقوق بشر را به نحوی که منافع آنها را تأمین کند تعبیر می‌کنند و نمونه بارز آن کشتار بی‌رحمانه و ددمنشانه مردم مظلوم و بی‌پناه میانمار است که توسط دولت میانمار و بودائیان افراطی صورت می‌گیرد و روزانه ده‌ها نفر به طرز فجیعی قربانی این نسل‌کشی می‌شوند.

حاجی‌زاده به سالروز انقلاب مشروطه نیز اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه نهضت مشروطه با رهبری روحانیت به پیروزی رسید اما خیانت برخی روشنفکران غربزده باعث شد این انقلاب از مسیر خود منحرف شود و نهایتاً با این خیانت‌ها شکست بخورد.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین نیاز انقلاب اسلامی وحدت و همدلی است و دشمن سعی دارد با ایجاد تفرقه و توطئه‌های مختلف در بین نیروهای انقلابی شکاف ایجاد کند که باید همه مواظب باشیم که بهانه به دست دشمن ندهیم.

امام جمعه اهر همچنین به تحریم‌های انجام شده توسط آمریکا و دول اروپایی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران 34 سال در تحریم بوده و این تحریم‌ها ملت و دولت را آبدیده کرده است و هرچه از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد با وجود تحریم‌ها شاهد پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، تحقیقاتی، صنایع دفاع، هوا فضا، نانو، انرژی هسته‌ای و سایر حوزه‌ها هستیم.

وی همچنین به ماه مبارک رمضان و هفته اکرام ایتام نیز اشاره کرد و بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای ارتباط و نزدیکی به خدا اعلام کرد و از افراد متمکن و مردم نوعدوست خواست در این هفته با شناسایی افراد نیازمند و ایتام به یاری آنها بشتابند و در طول سال با همکاری کمیته مداد به این افراد کمک مادی و معنوی کنند.

امام جمعه اهر به شب‌های قدر نیز اشاره کرد و از مسئولان فرهنگی خواست با برنامه‌ریزی مناسب در ارائه برنامه‌های معنوی مناسب به علاقمندان در مساجد و محافل تلاش کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول