اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شلیک نسل چهارم فاتح 110 بلافاصله در خبرگزاری‌های خارجی بازتاب یافت

خبرگزاری فارس: خبرگزاری‌هایی چون شینهوا و اسوشیتدپرس، اندک زمانی پس از انتشار خبر آزمایش نسل چهارم موشک‌های فاتح ۱۱۰ به انتشار خبر آن پرداختند.

شلیک نسل چهارم فاتح 110 بلافاصله در خبرگزاری‌های خارجی بازتاب یافت

به گزارش فارس، شینهوا ضمن انعکاس نقل قول‌هایی از وزیر دفاع کشورمان، به دقت بالای موشک مزبور اشاره کرده و آن را افزایش‌دهنده قدرت بازدارندگی ایران دانسته است.

به نوشته شینهوا، ایران تاکید کرده است که هر گونه حمله‌ای را با قدرت پاسخ خواهد گفت.

اسوشیتدپرس نیز گزارش داده که به ادعای وزیر دفاع ایران، موشک مزبور می‌تواند اهداف دریایی را با دقتی بالا هدف قرار دهد. اسوشیتدپرس تاریخچه کوتاهی نیز از موشک فاتح 110 منتشر کرده و کلمه فاتح را نیز برای مخاطبان انگلیسی‌زبان خود ترجمه کرده است.

واشنگتن‌پست، آسترالیان، المنار و خبرگزاری ترند از دیگر رسانه‌های بازتاب‌دهنده شلیک موفقیت‌آمیز نسل چهارم موشک‌های فاتح 110 هستند.

گفتنی است، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درگفتگو با خبرنگاران با تبریک میلاد خجسته امام حسن مجتبی(ع)اعلام کرد: نسل چهارم موشک فاتح 110 با قابلیت نقطه‌زنی با برد بیش از 300 کیلومتر،توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با موفقیت آزمایش شد.

وزیر دفاع توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و قابلیت‌های جدیدی که به آن افزوده می‌شود را در چارچوب دکترین دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: این توانمندی‌ها دفاعی است و فقط علیه متجاوزان و تهدید‌کنندگان منافع و تمامیت ارضی کشورمان بکارگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ک.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول