اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

فرستاده احمدی‌نژاد به یمن در گفت‌وگو با فارس:

صنعاء برای شرکت در نشست سران عدم تعهد اعلام آمادگی کرد

خبرگزاری فارس: فرستاده ویژه رئیس‌جمهور کشورمان به یمن پس از دیدار با وزیر خارجه این کشور تاکید کرد که صنعاء برای شرکت در نشست سران عدم تعهد در تهران اعلام آمادگی کرد.

صنعاء برای شرکت در نشست سران عدم تعهد اعلام آمادگی کرد

"مسعود حسینی" فرستاده ویژه "محمود احمدی‌نژاد" رئیس‌جمهور ایران به یمن که برای تقدیم دعوت‌نامه رسمی از رئیس جمهور یمن برای شرکت در نشست سران جنبش عدم تعهد به این کشور رفته بود، در گفت‌وگویی کوتاه و اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در یمن گفت: هدف از این سفر تقدیم دعوت‌نامه به "عبدربه منصور هادی" رئیس جمهور یمن بود تا از وی به طور رسمی برای شرکت در نشست سران جنبش عدم تعهد دعوت به عمل آید.

 وی تاکید کرد که در این سفر سه روزه با "ابوبکر القربی" وزیر خارجه یمن دیدار و درباره روابط دوجانبه صنعاء - تهران گفت‌وگو کرده است.

حسینی افزود که وزیر خارجه یمن نیز برای شرکت در اجلاس سران جنبش عدم تعهد که قرار است در ماه آگوست در تهران برگزار شود، ابراز تمایل کرد.

فرستاده احمدی‌نژاد به یمن تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای کمک به یمن و حمایت از آن در تمامی زمینه ها آمادگی دارد و بر ضرورت برقراری امنیت و ثبات در این کشور و وحدت در آن تاکید دارد.

حسینی که معاون وزیر انرژی ایران نیز هست، دوشنبه گذشته پس از سفری سه روزه، صنعاء را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول