اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت:

آب شرب ‌42 روستای کوهدشت با تانکرهای سیار تأمین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت گفت: آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز و مصرفی 42 روستا در سطح شهرستان کوهدشت از طریق تانکرهای سیار تأمین و توزیع می‌شود.

آب شرب ‌42 روستای کوهدشت با تانکرهای سیار تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت، علی قاسمی با اشاره به بروز پدیده خشکسالی در این شهرستان و کمبود شدید منابع آبی، گفت: بروز پدیده خشکسالی در چند سال اخیر موجب خشکی و یا کاهش شدید منابع تأمین کننده آب شرب 170 روستای این شهرستان شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 70 درصد مجموع روستاهای شهرستان کوهدشت مشکل تأمین آب ندارند، اظهار داشت: طی سه سال گذشته 90 حلقه چاه در مناطق بحرانی شهرستان حفر شده که جایگزین منابع آبی از بین رفته شده‌اند.

رئیس اداره آبفار کوهدشت گفت: این اقدام موجب رفع مشکل کم آبی 100 روستا از مجموع 170 روستایی دارای بحران آب در این شهرستان شده و آب‌رسانی به سایر روستاها نیز در قالب هشت مجتمع بزرگ آب‌رسانی انجام می‌شود.

به گفته وی، 70 درصد روستاهای شهرستان کوهدشت مشکل آب شرب ندارند و تنها 42 روستای این شهرستان از طریق تانکر سیار آب‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهدشت دارای 311 روستاست، افزود: شاخص بهره‌مندی استان لرستان از آب 74,97 است که این رقم در کوهدشت 66,67 است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول