اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان:

انتخابات شوراها تحت تاثیر جریانات قومی قرار نگیرد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات شورا نباید تحت تاثیر جریانات قومی و طایفه‌ای قرار گیرد و حزب موتلفه در این راستا بیش از گذشته تلاش می‌‌کند.

انتخابات شوراها تحت تاثیر جریانات قومی قرار نگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری در یک برهه برگزار می‌شود که نباید انتخابات شوراها تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی کاندیدای مستقل برای انتخابات معرفی می‌کند و تلاش داریم تا با حضور افراد ارزشی، متعهد، مخلص و متخصص در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی... بتوانیم شورای شهری کارآمدتر از گذشته تشکیل دهیم.

طاهری ادامه داد: معرفی کاندیدای مستقل بر اساس شناخت نیروهای ارزشی موجب می‌شود تا نیروهایی که معرفی می‌شوند اگر عملکرد خوبی از خود نشان ندهند پاسخگوی مردم باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان به برنامه‌های حزب موتلفه اشاره کرد و گفت: در این دوره نیز حزب برنامه و طرح‌های راهبردی فراوان دارد که با توجه به شرایط روز آن‌ها را اجرایی می‌کند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین چیزی که حزب موتلفه به آن توجه دارد حفظ وحدت و انسجام در بین نیروهای اصولگرا است و این حزب نسبت به مسائل جهان اسلام حساس بوده و بارها ثابت کرده که تلاش حزب برای حفظ انقلاب و کشور است.

طاهری در ادامه به نقش رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در آستانه انتخابات رسانه‌ها نیز باید بهتر از گذشته کار کنند و به مسائل قومی و مذهبی دامن نزنند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول