اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی کرج خبر داد

اعزام 450 مبلغ به اماکن مقدس کرج

خبرگزاری فارس: مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی کرج از اعزام 450 مبلغ به اماکن مقدس در این شهرستان خبر داد.

اعزام 450 مبلغ به اماکن مقدس کرج

حجت‌الاسلام علی کیاحیرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی هر ساله در ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی ویژه این ایام پرفیض در مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مقدس می‌کند.

وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج نیز در این ماه سلسله‌ برنامه‌هایی را با هدف جذب بیشتر جوانان به مساجد داشته که یکی از مهمت‌رین آنها اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی با تجهیزات ویژه در مساجد مرکز استان البرز است.

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی کرج افزود: در همین رابطه از امروز که مصادف با نهمین روز ماه مبارک رمضان است، برنامه‌هایی پس از برگزاری نماز مغرب و عشاء در مساجد کرج برگزار می‌شود که این برنامه به صورت دوره‌ای و هر شب در یک مسجد اجرا خواهد شد.

حیرتی تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای این برنامه پاسخ به پرسش‌های دینی جوانان ساکن شهرستان کرج است و طی برگزاری و اجرای برنامه، مبلغان مذهبی به پرسش‌ها و شبهات مردم به ویژه نسل جوان پاسخ می‌دهند.

وی تصریح کرد: همچنین در حاشیه برگزاری برنامه‌های فوق، محصولات فرهنگی در اختیار خانواده‌ها و مردم حاضر در مساجد قرار می‌گیرد که برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و آماده شده است.

مسئول واحد اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی کرج با بیان اینکه برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مذهبی در اماکن مقدس مرکز استان البرز و مساجد این شهرستان، 450 مبلغ اعزام شده‌اند، گفت: روحانیون با حضور در مساجد و برگزاری سخنرانی‌های مذهبی به پرسش‌های مردم نیز پاسخ خواهند داد.

حیرتی تاکید کرد: ماه مبارک رمضان به دلیل شرایط معنوی حاکم بر کشور در این ایام، بهترین فرصت را در اختیار روحانیون و علمای دینی برای نزدیکی به جوانان قرار می‌دهد.

وی در پایان اظهار داشت: از ابتدای ماه رمضان امسال شاهد افزایش حضور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد شهرستان کرج هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول