اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی بوئین زهرا:

هنر دینی تعالی‌دهنده جان و روح مسلمانان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا گفت: هنر دینی همواره تعالی‌دهنده جان و روح مسلمانان است.

هنر دینی تعالی‌دهنده جان و روح مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوئین زهرا علی زارعی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان کانون‌های فرهنگی در شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه امروز جهاد در عرصه فرهنگی سبب شکست و نابودی برنامه‌های دشمنان می‌شود، اظهار کرد: لازم است که جوانان و نوجوانان امروزی با مدیریت و اراده منسجم‌تر وارد میدان شده و دشمنان و معاندان نظام اسلامی را با قدرت اندیشه و اراده معنوی خود وادار به شکست و خفت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا افزود: قطعا با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر نیرو و توان خودی می‌توان بر افکار و اندیشه‌های جوانان تسلط یافت و آنان را به آموزه‌ها و تعالیم ناب اسلامی فراخواند.

وی با بیان اینکه هنر و اندیشه‌ اسلامی همواره به عنوان شاخصی ارزشمند راه‌گشای مسلمانان به سوی معارف و سعادت دنیوی و اخروی است، تصریح کرد: اگر با توجه ویژه به این مسئله زمینه برای حضور پررنگ‌تر جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف فکری و عقیدتی فراهم شود قطعا می‌توان به سلامت و اقتدار فرهنگی و دینی کشور امیدوار‌تر بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوئین زهرا همیاری دولت و مسئولان دیگر برای اشاعه احکام و معیار‌های انقلاب اسلامی در سطح جامعه را از اولویت‌های بسیار مهم و حساس در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: لازمه این همیاری داشتن اراده و عزمی راسخ است که قطعا مسئولان و مدیران اجرایی در نظام اسلامی از آن به طور کامل برخوردار هستند.

زارعی احیای فرهنگ‌ دینی را سبب ایجاد نشاط در جوانان و همچنین جهش بزرگ در کشور دانست و خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگی و دوری از مسائل حاشیه‌ای همواره باید به عنوان اصلی مهم در افق نگاه‌های مردم و مسئولان کشور قرار گیرد و همواره نیز روی آن تأکید شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز هجمه‌های سنگینی را بر انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی و دینی آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: باید با بینش و عزم قوی به مبارزه با زیاده‌خواهی‌ها و تهاجمات نرم دشمنان رفت و آنان را از دست‌یابی به اهداف و همچنین مقاصد شومشان ناکام گذاشت و سبب تداوم اقتدار و عزت همه‌جانبه کشور شد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول