اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با محکوم کردن کوچ اجباری مردم فلسطین از سوی صهیونیست‌ها

حزب‌الله: فلسطینی‌ها به گزینه مقاومت پایبند باشند

خبرگزاری فارس: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تخلیه اجباری 8 روستای فلسطینی از سوی تل آویو را محکوم کرده و از ملت فلسطین خواست برای مقابله با توطئه‌های صهیونیست‌ها به گزینه مقاومت پایبند باشند.

حزب‌الله: فلسطینی‌ها به گزینه مقاومت پایبند باشند

به گزارش فارس به نقل از الانتقاد، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای نسبت به تخریب منازل فلسطینی‌ها در جنوب کرانه باختری و اخراج ساکنان آنها واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است که مردم فلسطین هر روز خبرهای تازه و بدتری را در سایه سکوت محض عربی و غیبت کامل نقش بین المللی در مقابله با تصمیمات صهیونیستی و جنایت های آنها می‌شنوند.

حزب الله تاکید کرد که تصمیم وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در مورد تخریب 8 روستای فلسطینی در جنوب الخلیل و آواره کردن اهالی آنها که بالغ بر 1500 نفر هستند، در راستای جنگ فراگیر صهیونیست ها برای آواره کردن فلسطینی های باقیمانده در خاکشان است تا بتوانند به زور بر سرزمین آنها مسلط شوند.

بیانیه مذکور این جنایت جدید را دلیل آشکاری از میزان کینه صهیونیست ها در قبال فلسطینی ها و خودکامگی آشکار آنها در تعامل با مردم فلسطین دانست و تاکید کرد که این در حالی است که هنوز تل آویو اقدامات خود در مهاجرت صهیونیستها به سرزمین های اشغالی و بویژه قدس شریف را متوقف نکرده است.

حزب الله این جنایت جدید صهیونیست ها را محکوم کرده و آن را عبور از تمامی خط قرمزها دانست و تاکید کرد که این اقدام وضع کسانی که روی گزینه سازش با صهیونیست ها حساب باز کرده اند را نشان  می‌دهد. این حزب از امت عربی و اسلامی و سازمان های بین‌المللی خواست تا به وظایف خود در قبال حمایت از ملت فلسطین و تلاش برای از بین بردن مصوبه های تخلیه منازل آنها عمل کنند.

حزب الله از ملت فلسطین نیز خواست تا حمایت از گزینه مقاومت را ادامه دهند و به سرزمین خود پایبند بوده و از آن مهاجرت نکنند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول