اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان های سیستان‌وبلوچستان:

انجمن حمایت از زندانیان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های سیستان‌و‌بلوچستان گفت: انجمن حمایت از زندانیان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امداد‌رسانی و تزریق کمک‌های مالی و معنوی به خانواده‌های مددجویان نقش مهمی دارد.

انجمن حمایت از زندانیان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌وبلوچستان، علیرضا بابایی در جلسه حمایت از زندانیان شهرستان چابهار بر ضرورت ساماندهی و پشتیبانی از فعالیت ها و اقدامات انجمن‌های حمایت تاکید کرد.

وی افزود: انجمن حمایت از زندانیان، نقش و تاثیر بسزایی در امدادرسانی و تزریق کمک‌های مالی و معنوی به‌صورت هدفمند با تکیه بر خودکفایی و اشتغال‌آفرینی خانواده مددجویان و بسترسازی محیطی سالم همراه با آرامش روحی و بکارگیری تمهیدات و راهکارهای لازم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

مدیرکل زندان‌های استان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اینکه اقدامات و کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان به خانواده در نزد خداوند متعال دارای ارزش والایی است، افزود: اقدامات و حمایت‌های مالی و معنوی انجمن‌های حمایت که جنبه بشردوستانه و انسانی و اخلاقی دارد در جامعه الگو و نماد یک نهادی است که بر پایه آموزه‌های دینی و اسلامی و نوع دوستی شکل گرفته است.

مدیرکل زندان‌های استان سیستان‌وبلوچستان در ادامه با حضور در اداره زندان شهرستان چابهار از تمامی بخش‌ها و اماکن مختلف این اداره بازدید و از نزدیک به بررسی مشکلات و مسائل مددجویان پرداخت.

بابایی در جمع مددجویان اداره زندان شهرستان چابهار با اشاره به ماه مبارک رمضان از این ماه بعنوان فرصتی مغتنم برای توبه و خودسازی یاد کرد و گفت: ماه مبارک رمضان ماه پرخیر و برکتی است که سفره بخشش و لطف کریمانه خداوند بزرگ گسترده است و همه مومنان و مسلمانان باید از این ماه به نحو احسن بهره‌برداری و استفاده کنند.

در ادامه شهداد بلوچ به عنوان مدیرعامل جدید انجمن حمایت از زندانیان چابهار معرفی شد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول